Skysurfer Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Geplaatst: 23 april 2010 Goed, ik denk dat ik dan maar voor een Mediaspeler ga. Maar, zoals gewoonlijk, is er weer een ruim aanbod. De wensen: - interne harddisk, grootte niet zo belangrijk, wél dat 'ie stil is, - Alle formats afspelen, dus ook mkv, H264, DivX enz, - streamen via thuisnetwerk, niet te traag. - HDMI, - keuzemenu á la Windows Media Center, dus films incl cover en muziek met tracklist, - Het liefst onder de 200 euro. Is dit mogelijk?
Gerard 76 Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Je kunt AVCHD branden op een dvd 9 schijfje. gebruik daarvoor imgburn. Er worden veel titels op dit formaat aangeboden. Resultaat zal je niet teleurstellen.
Skysurfer Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Geplaatst: 23 april 2010 Welke extensie heeft zo'n bestand dan?
winwiz Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: Skysurfer Welke extensie heeft zo'n bestand dan? Als je nu eens 4 posts omhoog kijkt staat het vermeldt... Het is geen "een bestand" het is eens structuur.... Helaas niet voor jouw tv ben ik bang voor. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen