Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

als je een bluecard hebt kan je dan ook de 5in1 files zetten of moet je echt een funcard hebben.

Heb je een andere software nodig (ik heb de Gold140) of kan het ook gewoon met die ik heb.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ook voor de bluecard zijn er volgens mij geen 5in1, net zo min als voor de GW. Er is geen PIC file voor de 16f84 die geschikt is om met een 5in1 eeprom (24c64 eeprom) te communiceren.

Irseto, dat is waar je het mee zult moeten doen denk ik.

En wat je vraag over het programmeren betreft, je moet eens op mijn site kijken en in het menu de keuze Overzicht aanklikken. Dan zie je in 1 oogopslag welke kaart je met welke programmer kunt programmeren.

Geplaatst:

Heb gekeken op je site en je hebt het netjes gedaan de overzichten van de kaarten en programmers. Eerst stonden ook de files types die je kon gebruiken.

Maar echt overzichtelijk is het nu.

Thxx

Geplaatst:

Inderdaad, geen filetypen meer in het overzicht. Maar aangezien er nu een apart hoofdstuk is gewijd aan filetypen, vond ik het niet meer nodig om die toelichting in het overzicht nog eens te vermelden. Tenslotte maakt het voor de software niet uit of je er nu dedicated files of x-in-1 files mee programmeert.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen