Ga naar inhoud


[VU+ DUO] Dode VU Duo?


VluggeW

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Haal mijn VU Duo uit de verpakking alles aangesloten stroom erop en display doet niks TV ziet geen signaal. Is de VU Duo dood en moet die retour of kan ik software er op een of andere manier in krijgen?

Greetz


Lijkt erop dat het een D.O.A. is. Dood dus. Direct contact opnemen en retour sturen. Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren.

 

Volgens mij is het eerder dat ze op een redelijke termijn het probleem moeten oplossen... En als het om een webshop gaat kun je de koop ontbinden.

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bij een aankoop bij een webshop heeft de consument 3 weken bedenk tijd en mag hem dan ook binnen 3 weken retour sturen mits in orginele verpakking en werkend en onbeschadigd. In de winkel zijn deze regels anders maar hoe precies weet ik niet. Vandaag gaat die retour naar de levrancier.

 

THNX voor het antwoorden.

 

Greetz

 

PS mag een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft geen recht op een nieuwe box bij een winkel. Alleen op een oplossing binnen een redelijke termijn.. Tja, wat is redelijk? Twee weken?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk artikel in de wetgeving is dat dan dat je recht hebt op een nieuwe box??

Als je box kapot is kun je terug naar de winkel en die kan hem repareren of laten repareren.

Ook wat mensen vaak denken is dat ze recht hebben op geld terug ook dat is niet waar, sommige winkels doen dat maar is niet verplicht.

 

Voor online aankopen gelden inderdaad andere regels. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...