Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Haal mijn VU Duo uit de verpakking alles aangesloten stroom erop en display doet niks TV ziet geen signaal. Is de VU Duo dood en moet die retour of kan ik software er op een of andere manier in krijgen?

 

Greetz


Geplaatst:

Heb je de HDMI stekker achter aan je box wel diep genoeg gestoken?

Heb dit ook voor gehad.

Ik dacht dat de stekker goed zat maar had geen beeld.

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Haal mijn VU Duo uit de verpakking alles aangesloten stroom erop en display doet niks TV ziet geen signaal. Is de VU Duo dood en moet die retour of kan ik software er op een of andere manier in krijgen?

Greetz


Lijkt erop dat het een D.O.A. is. Dood dus. Direct contact opnemen en retour sturen. Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren.
Geplaatst:

Citaat:
Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren.

 

Volgens mij is het eerder dat ze op een redelijke termijn het probleem moeten oplossen... En als het om een webshop gaat kun je de koop ontbinden.

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Hallo,

 

Bij een aankoop bij een webshop heeft de consument 3 weken bedenk tijd en mag hem dan ook binnen 3 weken retour sturen mits in orginele verpakking en werkend en onbeschadigd. In de winkel zijn deze regels anders maar hoe precies weet ik niet. Vandaag gaat die retour naar de levrancier.

 

THNX voor het antwoorden.

 

Greetz

 

PS mag een slotje op.

Geplaatst:

Hier zit wel verschil in. Wat bedoel je met het probleem oplossen? Box naar leverancier sturen en repareren?

Daarom moet hij zo snel mogelijk reageren zodat hij recht heeft op een ander exemplaar en dus niet hoeft te wachten op een reparatie.

 

Maar ik lees dat de box al retour gaat. Succes ermee!

Geplaatst:

Hij heeft geen recht op een nieuwe box bij een winkel. Alleen op een oplossing binnen een redelijke termijn.. Tja, wat is redelijk? Twee weken?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Hoe kom je daarbij ?

Volgens de wetgeving kan je altijd een box retourneren binnen minimaal 7 dagen en hij heeft recht op zijn geld terug of een andere (nieuwe) box.

 

Als ik apparatuur koop via internet, en ik ben niet tevreden dan mag ik het ook binnen 7 dagen retourneren. Sommige webwinkels hebben zelfs 30 dagen bedenktijd.

Geplaatst:

Welk artikel in de wetgeving is dat dan dat je recht hebt op een nieuwe box??

Als je box kapot is kun je terug naar de winkel en die kan hem repareren of laten repareren.

Ook wat mensen vaak denken is dat ze recht hebben op geld terug ook dat is niet waar, sommige winkels doen dat maar is niet verplicht.

 

Voor online aankopen gelden inderdaad andere regels. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...