VluggeW Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Hallo, Haal mijn VU Duo uit de verpakking alles aangesloten stroom erop en display doet niks TV ziet geen signaal. Is de VU Duo dood en moet die retour of kan ik software er op een of andere manier in krijgen? Greetz
klapkonijn Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 knopje aan de achterkant mischien?
satdoc Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 wel de schakelaar aan de achter kant op 1 cq aan gezet ?
VluggeW Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Hallo, Mijn ervaring is nogal groot qua electronica dus ja schakelaar van 0 op 1 gezet. Greetz
Gast Black_64 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Heb je de HDMI stekker achter aan je box wel diep genoeg gestoken? Heb dit ook voor gehad. Ik dacht dat de stekker goed zat maar had geen beeld.
VluggeW Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Hallo, Display van Vu doet ook niks dus HDMi is het probleem niet want via scart doet die ook niks. Greetz
Polleke2 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Weet je zeker dat er stroom op staat? En ik las dat bij iemand het schakelaartje niet helemaal lekker werkte misschien paar keer aan en uitzetten
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Origineel bericht van: VluggeW Hallo, Haal mijn VU Duo uit de verpakking alles aangesloten stroom erop en display doet niks TV ziet geen signaal. Is de VU Duo dood en moet die retour of kan ik software er op een of andere manier in krijgen? Greetz Lijkt erop dat het een D.O.A. is. Dood dus. Direct contact opnemen en retour sturen. Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren.
Murdock Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Citaat: Dan zijn ze verplicht (mits binnen 7 werkdagen gebeld) om een nieuwe te leveren. Volgens mij is het eerder dat ze op een redelijke termijn het probleem moeten oplossen... En als het om een webshop gaat kun je de koop ontbinden. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
VluggeW Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Hallo, Bij een aankoop bij een webshop heeft de consument 3 weken bedenk tijd en mag hem dan ook binnen 3 weken retour sturen mits in orginele verpakking en werkend en onbeschadigd. In de winkel zijn deze regels anders maar hoe precies weet ik niet. Vandaag gaat die retour naar de levrancier. THNX voor het antwoorden. Greetz PS mag een slotje op.
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Hier zit wel verschil in. Wat bedoel je met het probleem oplossen? Box naar leverancier sturen en repareren? Daarom moet hij zo snel mogelijk reageren zodat hij recht heeft op een ander exemplaar en dus niet hoeft te wachten op een reparatie. Maar ik lees dat de box al retour gaat. Succes ermee!
Murdock Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Hij heeft geen recht op een nieuwe box bij een winkel. Alleen op een oplossing binnen een redelijke termijn.. Tja, wat is redelijk? Twee weken? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Hoe kom je daarbij ? Volgens de wetgeving kan je altijd een box retourneren binnen minimaal 7 dagen en hij heeft recht op zijn geld terug of een andere (nieuwe) box. Als ik apparatuur koop via internet, en ik ben niet tevreden dan mag ik het ook binnen 7 dagen retourneren. Sommige webwinkels hebben zelfs 30 dagen bedenktijd.
Gast aart44 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Welk artikel in de wetgeving is dat dan dat je recht hebt op een nieuwe box?? Als je box kapot is kun je terug naar de winkel en die kan hem repareren of laten repareren. Ook wat mensen vaak denken is dat ze recht hebben op geld terug ook dat is niet waar, sommige winkels doen dat maar is niet verplicht. Voor online aankopen gelden inderdaad andere regels.
VluggeW Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 Hallo, We raken erg offtopic. Ontvanger allang retour en het is een DOA en DOA betekend bij de meeste winkels omruilen voor een ander nieuw exemplaar. Over de wet gesproken: http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=10003 Lees en huiver. Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen