Ga naar inhoud

Consument moet browser kiezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij had je al vrije keuze... als de hele natie weet hoe ze illegaal films en computerprogramma's moeten downloaden en installeren, zullen ze volgens mij vast ook wel weten welke browsers er gratis te krijgen zijn... hahaha... Onzin is dit alles!

Ik gebruik al jaren Firefox... voor Firefox er was, was ik een Netscape gebruiker.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast sjonnie123
Geplaatst:

Wat een onzin is dit. Ik heb al lang een bewuste keuze voor de browser gemaakt.

Ik kan haast niet geloven dat we zo'n scherm binnenkort krijgen te zien, maar ik ga er van uit dat er ook een optie bijzit in de strekking van 'Gebruik mijn huidige browser, verander niets aan mijn pc en stel deze vraag nooit meer'.

Geplaatst:

Als je al iets anders gebruikt als internet explorer word die vraag NIET gesteld!

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Even uit nieuwsgierigheid, welke browser gebruiken jullie?

Ik ben onlangs min of meer noodgedwongen overgestapt van Firefox naar Chrome, bevalt goed.

Die vraag zou ik dan nog uit willen breiden met de vraag

En waarom?

Waarom zou iemand voor chrome, firefox of een andere kiezen?
Wordt er dan ook aangegeven wat de voordelen van een bepaalde browser zijn zodat er ook een bewuste keuze gemaakt kan worden?
Denk nl. dat het voor veel gebruikers 1 pot nat is en ze alleen maar een browser hebben om maar te kunnen internetten. Pas als iemand hun er op wijst dat iets anders beter of sneller is maken ze misschien de overstap en anders laten ze het voor wat het is.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
Volgens mij had je al vrije keuze... als de hele natie weet hoe ze illegaal films en computerprogramma's moeten downloaden en installeren, zullen ze volgens mij vast ook wel weten welke browsers er gratis te krijgen zijn... hahaha... Onzin is dit alles!

Precies.

Origineel bericht van: mereltje
Als je al iets anders gebruikt als internet explorer word die vraag NIET gesteld!

Maar waarom moet de gebruiker die bewust voor IE heeft gekozen dan wel lastig gevallen worden en bijvoorbeeld een FF of Chrome gebruiker niet?

Ik lees hierboven toch een verhaal van een FF gebruiker die bewust en met tevredenheid is overgestapt op Chrome. Dus wie zegt de gebruikers van iets anders dan IE wel de voor hun goede keuze gemaakt hebben? Een andere browser voldoet mogelijk nog wel meer aan hun wensen. Maar moeten we dat dan op gaan dringen of moet men zelf maar kijken wat er in de markt te krijgen is?

Geplaatst:
Origineel bericht van: hummiesat
Ik lees hierboven toch een verhaal van een FF gebruiker die bewust en met tevredenheid is overgestapt op Chrome. Dus wie zegt de gebruikers van iets anders dan IE wel de voor hun goede keuze gemaakt hebben? Een andere browser voldoet mogelijk nog wel meer aan hun wensen. Maar moeten we dat dan op gaan dringen of moet men zelf maar kijken wat er in de markt te krijgen is?

Dat is een heel goed punt van je.
Ik zie het weer gebeuren dat mijn moeder vol stress voor de deur staat met haar laptop opdat ze door een popup een keuze heeft gemaakt die haar achteraf niet aanstaat.
De gemiddelde computer analfabeet klikt toch al klakkeloos op elk dingetje wat plotseling tevoorschijn plopt.

Dan moet ik weer domme opmerkingen aanhoren zoals "Ik ben het zat, nog even en dan gooi ik hem door het raam".
Waarop ik dan weer antwoord "gewoon doen" en dan hopen dat ze het ook eindelijk eens echt doet.
Geplaatst:

Als je nu bedenkt dat de weg naar deze keuze betaald is van uw en mijn belastinggeld dan ga je wellicht wel anders denken.

Los hiervan, alle gebruikers die nu op internet zitten hebben hun doel bereikt, ze zitten op internet.

Mensen die er de balle verstand van hebben kunnen geen keuze maken tussen meerdere opties omdat ze geen kennis hebben waarvoor ze kiezen.

In mijn ogen breng je dus gebruikers onnodig in verwarring door ze een keuze op te leggen voor iets wat ze reeds al gebruiken.

Bouw dit liever in een nieuwe installatie i.p.v. het achteraf opnieuw bij een gebruiker neer te leggen.

Stel je voor dat je voor alle software die je gebruikt moet kiezen van welke leverancier je deze wilt gebruiken, dan is deze keuze mogelijkheid al snel een ergernis om de pc uberhaupt aan te zetten.

In mijn ogen is deze actie dus een doelloze actie die beter uitgewerkt had moeten worden.

- Keuze optie is prima bij nieuwe installatie.

Geplaatst:

Wifi, je slaat de spijker op de kop.

Een bevestiging van bovenstaande:

Origineel bericht van: guykers
@kimble

bedank voor de info, kan ik een paar mensen alvast op voorhand instructies geven,

zodat ze niet schrikken van de "pop-up".

Deze mensen maken met alle waarschijnlijkheid nog steeds niet hun eigen keuze.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige

Ik gebruik al jaren Firefox... voor Firefox er was, was ik een Netscape gebruiker.
Wel grappig, dat geld ook voor mij. Eerst Netscape daarna Firefox. IE kan ik niet eens bedienen smile. Verder vind ik het allemaal een beetje overdreven. Als je al voor Microsoft kiest, dan neem je die browser ook maar. En als je echt niet wil dat installeer je een andere.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Clarke

Dan moet ik weer domme opmerkingen aanhoren zoals "Ik ben het zat, nog even en dan gooi ik hem door het raam".

Oooh, dáárom heet het Windows? :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen