Gast Agent Mike Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 het slaat weer nergens op.. maar om me daar nu druk over te gaan maken.. nee
Gast sjonnie123 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik maak me er ook niet druk om. Maar bij de diegenen die weinig verstand van computers hebben (>80%) die zien dit scherm, weten niet wat ze moeten kiezen, en kiezen dan maar de 1e optie (de browsers worden random getoond) want dat zal wel de beste keus zijn en zitten dan opeens opgescheept met een browser die ze niet kennen/willen. An sich geen probleem want dan kan ik weer een paar centen verdienen om hun oude browser weer terug te toveren.
Gast Kimble Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 De vraagstelling van de "Pop-Up" zou ook anders in begrijpend Nederlands moeten verschijnen. Citaat: Op dit moment gebruikt u het programma Microsoft Internet Explorer X.X. als verbinding (browser) voor het internet. Microsoft moet u er wettelijk erop attenderen dat er ook andere browsers zijn. U dient nu uw keuze te maken welke browser u wilt gebruiken en deze wordt dan automatisch geinstalleerd.
guykers Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: hummiesat Je snapt het duidelijk niet. We hebben geen stemplicht, maar blijkbaar wel een browserkeuzeplicht. Mijn punt zo inmiddels duidelijk moeten zijn. Zo niet, pech. klopt, wij hebben gelukkig een stemrecht. en je hebt geen browserplicht. Niemand verplicht jouw op internet te browsen. Niet iedereen verdient geld om andere mensen wegwijs te maken met computergebruik, en op de maandelijkse bijeenkomsten zijn de verschillen tussen de browsers meermaals uitgelegd. http://ccgeulle.nl/ Ga mij niet meer op dit kinderachtig niveau begeven. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
grunnsat Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Even een historisch overzicht. Er is en tijd geweest dat Microsoft niet geloofde in het Internet. Dus er zat geen browser bij Windows. Anderen zagen wel het belang van Internet, met als gevolg dat de Netscape browser verreweg de meest gebruikte browser was. Dat was Microsoft een doorn in het oog, en dus werd Windows standaard uitgerust met Internet Explorer en Outlook Express. Er was voor de gemiddelde gebruiker dus geen reden meer om over te stappen naar een andere browser, met als gevolg dat andere browsers uit de markt gedrukt werden. Om er helemaal zeker van te zijn dat ze echt een monopolie zouden krijgen voegde Microsoft ook nog Active-X toe en zorgde er voor dat Windows Update alleen met IE kon werken. Als Windows gebruiker was je dus wel verplicht om IE minimaal als tweede browser geïnstalleerd te hebben, en omdat de meeste gebruikers slechts één browser willen hebben kreeg IE bijna een monopolie positie. Dat werd de EU te gortig, en dus werd deze koppelverkoop verboden. Pas nu krijgen we te maken met de gevolgen van dit verbod, en krijgen IE gebruikers vanuit Microsoft de keuze om een andere browser te installeren. Overigens ben ik nooit gestopt met het gebruik van de Netscape internet suite. Na Netscape heette hij Mozilla, en daarna werd de naam weer gewijzigd in Seamonkey. Het is nog steeds een alles-in-één suite van browser, mail, nieuws, chat programma en HTML composer. De nieuwste versie is van vorige week.
Gast Agent Mike Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: grunnsat Even een historisch overzicht. Er is en tijd geweest dat Microsoft niet geloofde in het Internet. Dus er zat geen browser bij Windows. Anderen zagen wel het belang van Internet, met als gevolg dat de Netscape browser verreweg de meest gebruikte browser was. Dat was Microsoft een doorn in het oog, en dus werd Windows standaard uitgerust met Internet Explorer en Outlook Express. zo raar is het niet hoor. Inderdaad geloofde MS eerst niet in het internet. later zagen ze in dat internet veel mogelijkheden bood. ze ontwikkelden een internet browser. wat moesten ze dan doen? naast windows een aparte download beschikbaar stellen voor Internet Explorer? Dan hadden ze dat ook moeten doen voor Paint, wordpad etc. Er zijn namelijk ook genoeg betere Paint en Wordpad alternatieven..
Sjattuh Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: Agent Mike zo raar is het niet hoor. Inderdaad geloofde MS eerst niet in het internet. later zagen ze in dat internet veel mogelijkheden bood. ze ontwikkelden een internet browser. wat moesten ze dan doen? naast windows een aparte download beschikbaar stellen voor Internet Explorer? Dan hadden ze dat ook moeten doen voor Paint, wordpad etc. Er zijn namelijk ook genoeg betere Paint en Wordpad alternatieven.. Nee, want Wordpad is niet een vereiste om b.v. te kunnen updaten zoals dat wel met IE was. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
grunnsat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Citaat: Nee, want Wordpad is niet een vereiste om b.v. te kunnen updaten zoals dat wel met IE was. En natuurlijk maakten ze IE zo dat hij afweek van de standaards. Ook dat is typisch Microsoft. Zo zijn ze indertijd ook begonnen met Java, maar brachten een Java versie uit met Microsoft specifieke toevoegingen/aanpassingen. Dat mocht niet volgens de licentieovereenkomst, en dus werden ze door de rechter op de vingers getikt. Gevolg? Microsoft stopte met Java en kwam met C-sharp en Active-X etc.
Gast Kimble Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Vandaag pas op RTL7 nieuws over de browser Pop-Up. Je krijgt in totaal de keuze uit 12 browsers.
vGnp Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Wanneer moet ik die keuze krijgen? Zojuist Update geprobeerd vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
D.Quijote Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ik hoorde vanochtend in het nieuws dat je de komende 7 weken de keuze krijgt. Even een ander vraagje als je die keuze krigt kan je die dan ook gewoon wegklikken ??? Ik gebruik trouwens nog gewoon IE6 En ben de laatste weken aan het stoeien met google chrome. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 het lijkt wel of we van de gulden naar de euro gaan of andersom. is dit nu consumenten nieuws? Neen mensen die er niets over weten of willen weten blijven toch gewoon bij hetzelfde en missen vanuit dat standpunt ook helemaal niets. het is enkel een overwinning inzake het monopoly van Microsoft dat nu doorbroken is als je niet weet te kiezen moet je dat vooral ook niet gaan doen niets meer niets minder ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Gast Kimble Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 MyBee van KPN (gratis kindvriendelijke browser) zit er niet bij.
gerrit B Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 hier browser tester Kun je eenvoudig een test laten doen welke browser voor jouw systeem het snelste zou werken. Bij mij kwam Chrome bijna 10 keer sneller uit de test dan IE 8.0 suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
leo1949 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Dit is bij mij ook het geval. Ik ben dus nieuwschierig wie andere resultaten dan dit heeft. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen