Gast Kimble Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Mooie test. Mijn resultaten van mijn lapdoos;
gerrit B Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Daar zat ik ook ongeveer op alleen kwam ik met IE niet veel verder dan 750 Vindt alleen wel als je nu alles leest wat hier boven staat dan is er 5 pagina's geleutert waar eigenlijk weinig zinvols uitgekomen is. Er is een paar keer gevraagd wie dan weet wat de beste Browser is maar daar krijgt men geen antwoordt op. De vraag is nu natuurlijk wel hoe betrouwbaar zijn deze uitkomsten? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 2 maart 2010 Moderator Geplaatst: 2 maart 2010 Weet iemand hoe betrouwbaar die test is? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Zo te zien heeft de test 1 sponsor genaamd google
Poetsdoekje Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Origineel bericht van: ceesv Weet iemand hoe betrouwbaar die test is? Ik weet het niet maar ik heb het flauwe vermoeden dat Futuremark iets met Google van doen heeft ....... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Origineel bericht van: gerrit B Daar zat ik ook ongeveer op alleen kwam ik met IE niet veel verder dan 750 Vindt alleen wel als je nu alles leest wat hier boven staat dan is er 5 pagina's geleutert waar eigenlijk weinig zinvols uitgekomen is. Er is een paar keer gevraagd wie dan weet wat de beste Browser is maar daar krijgt men geen antwoordt op. De vraag is nu natuurlijk wel hoe betrouwbaar zijn deze uitkomsten? suc6 Gerrit Er is niet zoiets als de beste browser. Het is puur voorkeur. Het enige zinnige wat je kan zeggen is dat IE waarschijnlijk het beste met Windows werkt omdat het door dezelfde mensen wordt gemaakt. En, natuurlijk, dat dit soort onzin de vrije markt economie om zeep helpt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sverige Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Volgens mij zijn ze ook afhankelijk van Google... maar goed, ik zou nu dus hetzelfde moeten doen met een andere browser... Heb de test ook met IE6 gedaan, die standaard op de computer stond... inderdaad, FF is sneller, en dat was volgens mijn gevoel ook al zo. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast Kimble Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 "Pop-Up", inmiddels naar mijn hoofd gehad. Browser was niet eens geopend ????!!!! Was een verkleind IE venster met de volgende link in de url balk; http://www.browserchoice.eu/BrowserChoice/browserchoice_nl.htm Nu kan iedereen met welke browser dan ook zien, wat er menu staat bij Mevr. Kroes.
D.Quijote Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 @ Kimble, Als je die pop-up krijgt, kan je die dan ook gewoon wegklikken, of moet je een van deze dan installeren ?? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
TangoBravo Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Je kunt ook kiezen voor "later" maar dan doet hij het de volgende keer wanneer je opstart weer. Kies je voor IE dan installeert hij niets, dan zegt hij dat IE al is geïnstalleerd en kun je gewoon verder. Alleen kreeg ik de volgende dag weer dat onding bij het opstarten.... moet niet te vaak gebeuren! T B
mereltje Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: TangoBravo Je kunt ook kiezen voor "later" maar dan doet hij het de volgende keer wanneer je opstart weer. Kies je voor IE dan installeert hij niets, dan zegt hij dat IE al is geïnstalleerd en kun je gewoon verder. Alleen kreeg ik de volgende dag weer dat onding bij het opstarten.... moet niet te vaak gebeuren! T B Zie je wel Microsoft wil dat je een andere browser installeert Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Kimble Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: D.Quijote @ Kimble, Als je die pop-up krijgt, kan je die dan ook gewoon wegklikken, of moet je een van deze dan installeren ?? Salu2, D.Quijote Met wegklikken krijg je hem weer. Ik heb gekozen voor IE en toen opende mijn browser (IE) en ik werd bedankt voor het kiezen van IE en een update was niet nodig omdat IE8 al was geinstalleerd. Eerlijk gezegd twijfel ik er stellig aan of het een "Pop-Up" is, maar gewoon deel uitmaakt van Windows 7, XP, Vista die zo nu en dan eens contact zoekt met MS. Waar er na gekeken wordt is me een raadsel, maar er zal wel een bestandje ge-update worden oid. Op die pc had ik trouwens ook Google Chrome en Firefox staan. Het komt dus vanuit het OS. Op Tweakers zal of is er best wel meer over te vinden zijn/worden. Ben zeer benieuwd of er gebruikers zijn die IE versie 6,7,8 niet gebruiken, maar een andere browser en ook die site voor de kiezen krijgen. Als dat nl zo is dan vind ik het best ver gaan.
RVP Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zag ook de browserkeuze update op mijn laptop klaarstaan voor download. Dus direct bedankt voor de eer en de update uitgevinkt, die keuze kan ik zelf wel maken zonder extra meuk.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb hier nog altijd geen mogelijkheid gekregen iets te kiezen
Gast wanderer Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik heb hier nog altijd geen mogelijkheid gekregen iets te kiezen dan gebruik je al een andere dan ie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen