Ga naar inhoud

Consument moet browser kiezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier is de update ook verschenen, maar ik heb hem uitgevinkt, en gezegd dat ik niet er niet aan herinnerd wil worden...

Er staat bij dat het onmogelijk is deze software te verwijderen nadat hij geinstalleerd is... dus : wees gewaarschuwd!

post-31785-1318260768,6358_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

@Sverige

Ik kreeg, terwijl ik een MP3 tag editor bezig was, niet het scherm zoals jij aangeeft.

Ik kreeg "gewoon" over het programma heen een gecentreerd verkleind geopende IE browser met de url in de balk.

Weet wel dat als ik bv in Adobe Acrobat Pro bezig ben wel vaak een "er is een nieuwe versie beschikbaar" naar mijn hoofd, maar heb dat kunnen uitschakelen door in de system dir in het host bestand toe te voegen; localhost en 127.0.0.0 , daarna was het over.

Dat het OS kijkt of er updates zijn oke, maar dan graag rechtsonderin een melding en dan that's it.(Leuk als je een presentatie oid geeft en die melding knalt op je scherm en blijft staan totdat je actie hebt ondernomen) Ben er wel van overtuigd dat ze in ieder geval niet in mijn register komen omdat ik na de browserkeuze de melding kreeg dat op mijn systeem IE8 al was geinstalleerd en dat een update niet nodig was, met als dank dat ik voor MS IE had gekozen.

Zouden ze me iets anders toewensen als ik een andere keuze gemaakt had :D

Geplaatst:

Kimble, ik heb windows zo ingesteld dat hij meldt als er updates beschikbaar zijn. Er verschijnt dan een geel icoontje in de onderste balk naast het klokje. Als ik op het icoon klik komt het scherm tevoorschijn wat ik als bijlage plaatste. Dan kan je aan of afvinken wat je niet hebben wil. Dingen die je afgevinkt hebt kan je dan aanmerken om nooit meer te herinneren (zoals deze optie). Doe je dat niet verschijnt de vraag de volgende keer weer.

Op die manier beslis ik zelf welke updates ik hebben wil, en welke niet.

De updates worden dus pas gedownload als ik het wil, en daarna worden ze ook maar geinstalleerd als ik er toestemming voor geef.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Geplaatst:

Origineel bericht van: Sverige
Kimble, ik heb windows zo ingesteld dat hij meldt als er updates beschikbaar zijn. Er verschijnt dan een geel icoontje in de onderste balk naast het klokje. Als ik op het icoon klik komt het scherm tevoorschijn wat ik als bijlage plaatste. Dan kan je aan of afvinken wat je niet hebben wil. Dingen die je afgevinkt hebt kan je dan aanmerken om nooit meer te herinneren (zoals deze optie). Doe je dat niet verschijnt de vraag de volgende keer weer.

Op die manier beslis ik zelf welke updates ik hebben wil, en welke niet.

De updates worden dus pas gedownload als ik het wil, en daarna worden ze ook maar geinstalleerd als ik er toestemming voor geef.

Zo staat het bij mij ook ingesteld en normaliter krijg ik ook een geel icoontje in de balk rechtsonder (staat dan in 9 van de 10 keer ook helemaal links van alle andere icoontjes). Als ik dan op dat icoontje dubbelklik dan krijg ik een lijst van de eventueel te installeren updates.

Dit keer was het echt IE die op de één of andere manier gelanceerd werdt.

Op tweakers staan nog geen verdere technische ondervindingen hoe het exact gaat. Ben wel benieuwd.

Geplaatst:

Dit alles gelezen hebbend dacht ik om ook maar eens te kijken of er updates zijn.. confused

vGnp

post-40989-1318260770,2496_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Vreemd Kimble, dat het bij jou niet onder de vorm van het icoontje kwam... tenzij je per ongeluk toch toestemming gegeven hebt, of iemand anders die de dag ervoor, voor het afsluiten er op geklikt heeft, en als jij dan de volgende dag opstart, start het programmaatje.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
Vreemd Kimble, dat het bij jou niet onder de vorm van het icoontje kwam... tenzij je per ongeluk toch toestemming gegeven hebt, of iemand anders die de dag ervoor, voor het afsluiten er op geklikt heeft, en als jij dan de volgende dag opstart, start het programmaatje.

Bij jou is het echter het bekende venster van MS, niet een verkleinde IE browser in het midden. Gebeurde ook na een paar uur nadat de pc was opgestart.

Kan misschien liggen aan het OS. Ik gebruik W7 Basic-OEM. Wellicht jij een andere.

Dat ik twijfel aan het feit dat het in een "update" zit, komt doordat ik het scherm kreeg, een keuze "moest" maken. Nadat ik dus voor IE had gekozen kwam de melding dat de update niet nodig was omdat ik al IE8 had. confused

Aantal updates vam IE8 is ook 0.
Geplaatst:

Ik gebruik nog steeds windows XP... dat is dus wel een verschil, en de hantering van updates is waarschijnlijk dan ook anders.

Op de computer staan 2 browsers. IE 6, die er standaard op stond en heel erg zelden gebruikt wordt, en Firefox 3.6 die ik dagelijks gebruik.

Gast sjonnie123
Geplaatst:

Ik heb zowel IE als FireFox op mijn PC staan en toch kreeg ik het browser keuze scherm.

Weet iemand een email adres van de Europese Unie waar ik een klacht kan indienen.

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb zowel IE als FireFox op mijn PC staan en toch kreeg ik het browser keuze scherm.

Ik heb ook IE en Firefox op mijn PC staan, echter staat mijn Firefox als standaard browser en kreeg ik het keuze menu NIET.

De klacht zul je bij jezelf moeten zoeken, wel Firefox installeren maar het niet als je standaard browser zetten.

Gast sjonnie123
Geplaatst:

Waarom?

Ik heb bewust IE als standaard browser staan en daarnaast gebruik ik ook FireFox.

Ik wil gewoon niet lastig gevallen worden met deze onzin.

Het tooltje had toch eenvoudig kunnen zien dat ik 2 browsers geïnstalleerd heb en kan daar de conclusie uit trekken dan ik geen digibeet ben die IE door de strot geduwd heeft gekregen.

Geplaatst:
Citaat:
Waarom?
Ik heb bewust IE als standaard browser staan en daarnaast gebruik ik ook FireFox.

Omdat je IE als standaard browser hebt staan krijg je het keuze menu, anders niet. Wat is daar zo moeilijk aan?
Gast hummiesat
Geplaatst:

Wat daar moeilijk aan is is dat je als je de keuze update hebt geinstalleerd je toch moet kiezen zelfs als je al bewust voor IE hebt gekozen.

Als iemands keus voor IE, in opdracht van Nelie in twijfel wordt getrokken, waarom dan ook niet als men al voor een andere browser heeft gekozen?

Geplaatst:
Citaat:
Wat daar moeilijk aan is is dat je als je de keuze update hebt geinstalleerd je toch moet kiezen zelfs als je al bewust voor IE hebt gekozen.

Je krijgt de keuze NIET als je NIET voor IE hebt gekozen, wat is hier moeilijk aan?

Er is niets moeilijks aan ik heb gekozen dat Firefox mijn standaard browsers is dus ik krijg het keuze menu niet te zien, heb je echter IE als standaard browser krijg je het keuze menu wel te zien.

Gast hummiesat
Geplaatst:

Slaap lekker verder joh.

Dat jij met je botte knar niet wilt snappen dat er nu een groot aantal mensen die bewust voor IE gekozen hebben alsnog een keer voor IE of een andere browser moeten gaan kiezen.

Als ze zo in twijfel trekken dat IE mijn bewuste keus is waarom zouden ze jouw keuze voor FF dan niet in twijfel trekken?

Misschien past Chrome wel veel beter bij jouw wensen mbt een browser.

Snap je het nu?

Nee?

Jammer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen