Gast buizer Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ben nu een paar dagen aan het experimenteren. HD kwaliteit van zenders is heel mooi. Echter als ik *anal + moet geloven dan is NED1/NED3 en RTL4 reeds in HD. Heb verschillende HenkSat geprobeerd, maar nergens zie ik de 3 zenders? Dien ik een andere lijst te gebruiken? Auto scan resulteerde ook niet in de missende zenders. Overigens viel me op dat het software management is veranderd. Voor heen had ik keurig een soort uitklap structuur (bijv System, dan kreeg ik onder andere zenderlijsten enzo). Nu moet ik via "Software packets" die bestaat uit een heel lange lijst de juiste zoeken... Doe ik iets verkeerd of is de software veranderd?
Polleke2 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Je moet de astra3 opnieuw scannen dan krijg je een hele transponder volm met nieuwe HD kanalen die staan dan onder aan je settingslijst bij last scanned.
Gast Merkedesch Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: buizer Ben nu een paar dagen aan het experimenteren. HD kwaliteit van zenders is heel mooi. Echter als ik *anal + moet geloven dan is NED1/NED3 en RTL4 reeds in HD. Heb verschillende HenkSat geprobeerd, maar nergens zie ik de 3 zenders? Dien ik een andere lijst te gebruiken? Auto scan resulteerde ook niet in de missende zenders. Overigens viel me op dat het software management is veranderd. Voor heen had ik keurig een soort uitklap structuur (bijv System, dan kreeg ik onder andere zenderlijsten enzo). Nu moet ik via "Software packets" die bestaat uit een heel lange lijst de juiste zoeken... Doe ik iets verkeerd of is de software veranderd? RTL4HD was eerst Melody zen als je daar een x op zapt dan veranderd de naam wel in RTL4HD..Helaas de andere zenders heb ik ook moeten scannen.Henksat is helaas niet meer Up2Date.(Ik hoop niet dat hij net als PET123 er mee stopt??) Het jammere aan de CanalDigitaal Fastscan optie is dat de favorieten van de Henksat lijst opnieuw genummerd gaan worden!!En daar wordt ik niet blij van!!De CD lijst is niet mijn favoriet helaas.. Gr.Merkedesch
metoo Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: buizer Ben nu een paar dagen aan het experimenteren. HD kwaliteit van zenders is heel mooi. Echter als ik *anal + moet geloven dan is NED1/NED3 en RTL4 reeds in HD. Heb verschillende HenkSat geprobeerd, maar nergens zie ik de 3 zenders? Dien ik een andere lijst te gebruiken? Auto scan resulteerde ook niet in de missende zenders. Overigens viel me op dat het software management is veranderd. Voor heen had ik keurig een soort uitklap structuur (bijv System, dan kreeg ik onder andere zenderlijsten enzo). Nu moet ik via "Software packets" die bestaat uit een heel lange lijst de juiste zoeken... Doe ik iets verkeerd of is de software veranderd? Menu/appplicaties/downloaden ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
carlo666 Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: Merkedesch Het jammere aan de CanalDigitaal Fastscan optie is dat de favorieten van de Henksat lijst opnieuw genummerd gaan worden!!En daar wordt ik niet blij van!!De CD lijst is niet mijn favoriet helaas.. Gr.Merkedesch Je hoeft toch geen fastscan te doen? Handmatig zoeken en zender toevoegen in je bestaande lijst mag ook
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen