boaz Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik heb eergisteren een VU+Duo gekocht in NL in een doos met NL opdruk. Vandaag wilde ik een HD inbouwen, maar helaas, enkel een voedingskabel is in de box te vinden, geen SATA kabel. Dat was geen probleem maar je kunt de HD niet zomaar plaatsen. Er zijn wel een aantal bobbels met schroefgaten maar kennelijk hoort er eerst een bodemframe onder de HD vastgezet worden en dit geheel dan in de box geplaatst worden. Vraag: worden nu alle VU's geleverd zonder HD inbouwspullen en zoja, is dit los leverbaar? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Polleke2 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Die hoort er bij te zitten ook een s ata kabel.
Gast SatUser Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 De montage plaat zat bij mij los in de doos. In een bruine doos zit de AB, voeding kabel, HDMI cabel, SATA cabel en een zakje met schroefjes en rubbertjes.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Bij de winkel waar ik hem kocht lagen de SATA kabels, bracket en schroefjes en rubbertjes los erbij, ze zaten niet in de doos. Dus ik denk dat ze vergeten zijn de spullen erbij te doen. Toevallig ergens in Zoetermeer gekocht?
boaz Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Nee, Alblasserdam. Maar kom daar 4 x per week vlak langs, wordt dus een extra bezoekje. De montageset ontbreekt overigens wel in de handleiding bij het overzicht wat in de doos moet zitten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik kreeg de indruk dat er ook niet echt een plaatsje was ingeruimd in de doos voor deze spullen. De schroefjes en rubbertjes zaten in een klein gripzakje van de Postbank/ING waar klein geld in moet. Waarschijnlijk worden die spullen in bulk los bijgeleverd bij de leverancier.
MagicOnline Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Klopt die bracket word er los bijgeleverd. Dus als je een VU+ Duo koopt let er dan goed op! CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast jhk_nl Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Is al eens besproken zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._in#Post1788942 Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen