Ga naar inhoud


[VU+ DUO] Houder voor interne HD


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb eergisteren een VU+Duo gekocht in NL in een doos met NL opdruk. Vandaag wilde ik een HD inbouwen, maar helaas, enkel een voedingskabel is in de box te vinden, geen SATA kabel. Dat was geen probleem maar je kunt de HD niet zomaar plaatsen. Er zijn wel een aantal bobbels met schroefgaten maar kennelijk hoort er eerst een bodemframe onder de HD vastgezet worden en dit geheel dan in de box geplaatst worden.

Vraag: worden nu alle VU's geleverd zonder HD inbouwspullen en zoja, is dit los leverbaar?

 

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Bij de winkel waar ik hem kocht lagen de SATA kabels, bracket en schroefjes en rubbertjes los erbij, ze zaten niet in de doos. Dus ik denk dat ze vergeten zijn de spullen erbij te doen.

Toevallig ergens in Zoetermeer gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Alblasserdam. Maar kom daar 4 x per week vlak langs, wordt dus een extra bezoekje.

De montageset ontbreekt overigens wel in de handleiding bij het overzicht wat in de doos moet zitten.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik kreeg de indruk dat er ook niet echt een plaatsje was ingeruimd in de doos voor deze spullen. De schroefjes en rubbertjes zaten in een klein gripzakje van de Postbank/ING waar klein geld in moet. Waarschijnlijk worden die spullen in bulk los bijgeleverd bij de leverancier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...