peterksr Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 hallo, ik heb gezien dat er een digitale audio uitgang zit op mijn dm 800. nu is mijn vraag zijn er verschillende types toslink kabels ? en zo ja welke kabel moet ik aanschaffen voor mijn dm800 aan te sluiten op mijn sony dav - x1 home theatre system ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo De goedkoopste. leuk antwoord maar zijn dan alle kabels het zelfde dan ? heb je dan ook niet zoiets als male en female aansluiting ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 dank je voor deze duidelijke foto gr peter 1 maal VU+ DUO +
APPLE Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 je hebt ze natuurlijk is verschillende vormen, kleuren en maten, maar het gaat om het uiteinde van de plug (vierkantige + goude)
Erik Slagter Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: MiLo De goedkoopste. LOL zeg, dat is letterlijk precies hetzelfde antwoord als dat ik wilde geven! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen