Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Hier op radio 4 surround geen geluid. Kan ook geen geluid spoor vinden op deze zender ? Of moet ik daar nog een ander pakket voor hebben. Heb nu het familie en HD pakket.
evloe Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Hier op radio 4 surround geen geluid. Kan ook geen geluid spoor vinden op deze zender ? Of moet ik daar nog een ander pakket voor hebben. Heb nu het familie en HD pakket. Hier gewoon geluid. Geen problemen. Gr, Ed
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Hoe heb jij dan de instellingen staan. Bijvoorbeeld audio uit??
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Heb contact gehad met Canal Digitaal. Zij erkennen dat er een probleem zit, met deze zender. Zij hopen dit vanavond, of uiterlijk morgenvroeg opgelost te hebben. Aldus Canal Digitaal.
Alfons Verbiest Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Toch vreemd want bij mij dat hij het vandaag rond een uur of 4 in de middag gewoon.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Vanmorgen zondag even geluid gehad, maar nu vanaf ongeveer 10:00 uur weer niet. Ik weet niet wat zij aan het doen zijn?
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Zij doen niets Henri, Ik had vanmorgen tussen 09.00 en 10.30 uur geen probleem bij Radio 4 Surround. Kan het in de regen hebben gezeten, of had je wel gewoon signaal?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb op die zender een zeer goed signaal ook de kwaliteit van het signaal is zeer goed, beide rond de 96% Raar, heel af en toe werkt het, maar meestal hier niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen