Ga naar inhoud

HD Pakket, wel gevraagd maar geen beeld.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb wel beeld op Ned1 HD en Eurosport HD maar niet op bijv. RTL4 HD en andere HD kanalen van CD.

HD pakket via website gevraagd, bevestiging ontvangen en al een keer heractivatie gevraagd (kaart nu geldig tot 30-04) maar geen beeld.

Overigens, heractivatie via web lukte niet, kon geen kaartnummer invullen, enkel de 1).

Vu+duo met laatste cccam.

Krijg wel EPG info op RTL4HD, bovendien zojuist nog een scan gedaan.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz

Overigens, heractivatie via web lukte niet, kon geen kaartnummer invullen, enkel de 1).

Heb je wel een seca3 kaart met een seca2 kaart kun je geen HD pakket aktiveren.
Als je op NED3 HD beeld hebt dan heb je een seca3 kaart.
Misschien is dat ook de reden dat je het nummer niet kunt invullen. laugh
Geplaatst:

Uiteraard heb ik de goede kaart. Ned1HD werkt ook prima.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:
Uiteraard heb ik de goede kaart. Ned1HD werkt ook prima. [/ quote]

Nederland 1 HD is in feite niet een gecodeerd kanaal, ik zou maar even bellen met de klantenservice.

Geplaatst:

Maar eurosport HD geeft ook beeld, en die is toch wel gecodeerd.

Ben nu Ned3 HD aan het proberen, maar de Henksat blijkt niet up to date en een eerste scan van de sat gaf op het einde een crash.

De Henksat settings zouden niet up to date zijn, klopt van Ned3HD ontbreekt nog.

Geplaatst:
Maar eurosport HD geeft ook beeld, en die is toch wel gecodeerd.

Eurosport HD zit niet in het HD pakket ... die is bv ook te zien als je een basispakket hebt.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Geplaatst:

Heb nog even op de site gekeken de juiste kaart geselecteerd de oranje 1 staat al ingevuld in het eerste vak je gaat dus gelijk naar het tweede vak en het tweede vak 2 cijfers precies zoals de .. op de kaart aangeven.

Hier lukt het in ieder geval. laugh
Geplaatst:

Dat invullen wil niet lukken, de 1 die er staat kan ik wel wissen en weer invullen, maar dan houdt het op.

Zal nog eens proberen met IE, heb gemerkt dat niet alles goed werkt bij CD als je Firefox gebruikt.

OEPS, je moet in het tweede vakje beginnen. blush

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen