boaz Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Mijn box is bijzonder onstabiel bij gebruik van een externe 1,5 TB HD via eSATA voorzover het functies betreft waarbij de HD betrokken is. Bij boxinfo wordt de HD correct herkent als ATA Samsun HD154UI, alleen vervolgens 1500.301 GB (correct), -1 MB vrij, dat laatste kan natuurlijk niet, zeker niet met een vrijwel lege schijf. Heeft OpenPli een probleem met grote HD's? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
tesla Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ik had precies hetzelfde na installatie van deze disk, maar ik heb de interne versie. Vanuit pli opnieuw formatteren/init was de oplossing. 1,4 (en nog wat) Gb vrij. Mooie harddisk trouwens, wordt niet warm, maakt geen herrie tijdens lopen.
boaz Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Initialiseren maakt gelijk al een verbetering, er is nu ook een lost+found dir en nog wat bestandjes. Filecheck geeft een crash, wat ik zo snel kon lezen kwam dat doordat de externe schijf als temp gezien wordt. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
pepper Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb met de 1.5 TB schijf geen problemen gehad. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb geen problemen gehad met een 2TB schijf.
MyZ Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Geen probleem hier met een WD 1TB schijf. VU+ Duo Dreambox 500
boaz Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Na initialisatie hier nu ook geen problemen meer. Toch vreemd dat een schijf eventjes normaal werkt en dan ineens (na sleep?) onbenaderbaar is. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
tesla Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 > Na initialisatie hier nu ook geen problemen meer. Gefeliciteerd. De groep tevreden VU-plussers groeit gestaag. http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/whistle.gif -
Homer Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Hier een van 1 tera van samsung f1 green reeks, geen problemen mee! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen