MR_B Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Henksat Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MR_B Iemand van het team wanneer er een release komt? Zodra iemand van het team zo`n apparaat heeft kan deze eerst getest worden alvorens deze uit te brengen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
mietde Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MR_B Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Er zijn wel wat andere images voor te vinden. Dream Elite heeft er een image voor en OoZooN en d'r is nog een experimental image voor te vinden. Weinig info verder al schijnt die DreamElite wel goed te werken als je MiLo mag geloven tenminste. Lijkt me dat er genoeg speelgoed is om je een paar dagen bezig te houden. You cannot ignore that member
ransjooman Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: mietde Origineel bericht van: MR_B Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Weinig info verder al schijnt die DreamElite wel goed te werken als je MiLo mag geloven tenminste. Je bedoelt MiRo neem ik aan? DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.
Gast MiLo Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MR_B Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Mag ik dit opvatten als een aanmelding als proefkonijn?
DeBeek Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: MR_B Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Mag ik dit opvatten als een aanmelding als proefkonijn? Het is je bij je eigen MiLo image ook prima gelukt om een image te maken voor een type tuner die je zelf niet had. Pli moet dan ook lukken.. Hup MiLo Hup, laat de DM500HD niet in zijn hempie staan.
MR_B Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: MR_B Heb ik eindelijk de 500HD in huis maar is er helaas nog geen PLI. Iemand van het team wanneer er een release komt? Mag ik dit opvatten als een aanmelding als proefkonijn? jahoor graag zelfs. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Newnigma al geprobeerd? Nee ben PLI fan. ff ter info, er zit al standaard een FAN in. Dus de eerste dreambox met standaard een FAN erin. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
JBnl Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Laat eens wat foto's zien van de binnenkant. groeten,JBnl
MR_B Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 HIer dan een foto van de binnenkant. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
vGnp Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Hmmm... Misschien eens zonder flits proberen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: Gerard 76 Newnigma al geprobeerd? Nee ben PLI fan. ff ter info, er zit al standaard een FAN in. Dus de eerste dreambox met standaard een FAN erin. Wanneer komt de eerste Dream met waterkoeling
MR_B Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: vGnp Hmmm... Misschien eens zonder flits proberen? vGnp zit geen flitser op, is een spycamera :-) Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Verder zit er ook geen seriele poort meer op maar een mini USB. Deze genereert een compoort voor DREAMUP. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen