satwave Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 CCcam kun je gewoon downloaden via de Pli software. Bij mij werkt de teletekst knop niet meer na het installeren van Pli. Zie ik iets over het hoofd? Nog lang niet alles 'ontdekt' namelijk. Verder werkt de box en software prima.
kazbek007 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: satwave CCcam kun je gewoon downloaden via de Pli software. Bij mij werkt de teletekst knop niet meer na het installeren van Pli. Zie ik iets over het hoofd? Nog lang niet alles 'ontdekt' namelijk. Verder werkt de box en software prima. Klopt, ik heb dezelfde bevindingen. Ik moet zelf sowieso nog zoeken, naar de overstap van een enigma1 box naar enigma2. Mocht er nog iemand zijn die mij kan vertellen hoe ik in de PLI-versie een werkende CIFS mount kan maken, dan hoor ik dat graag. Ik heb de file automounts.xml al gevonden, alleen hoe bouw ik die juist op? Na lezen en proberen, is een zondag toch zo voorbij. Ik wil gaarne mijn opnames kunnen benaderen en nieuwe kunnen maken. Verder doet het image wat het moet doen "beeld en geluid" geven. Gr, Kazbek007 .....en Pli-team, Keep UP the good work! ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
hemertje Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 netwerkbrowser plugin installeren en via netwerkmenu gebruiken DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
kazbek007 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hemertje, Of ik ben "echt" de weg kwijt, maar hier blijft na het invoeren van username en password de mount niet beschikbaar. Het harddiskicoon heeft ook een rood kruis. Ik zal wel iets over het hoofd zien. Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
satwave Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Leuke functionaliteit die enigma 2! Vooral YouTube kijken zonder een pc aan te hebben is een verademing. Moet nog e.e.a. ontdekken. Maar mijn teletekst knop werkt nog steeds niet. Iemand een idee? Factory reset of zo? Mvg.
Gast Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb nog een vraag over LNB instellingen. Worden die automatisch ingesteld door Pli, of via een zenderlijst of wordt dat toch handmatig instellen?
MR_B Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: ron1872 Ik heb nog een vraag over LNB instellingen. Worden die automatisch ingesteld door Pli, of via een zenderlijst of wordt dat toch handmatig instellen? handmatig instellen als je meer dan 1 lnb gebruikt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Inmiddels heb ik de 500HD ook in huis en heb via webinterface OpenPLi geinstalleerd. Ik heb de LNB's ingesteld en een automatische zenderscan laten doen. Ik zit nu met de volgende vragen: Waar is de Henksat zenderlijst te vinden? Zit die ergens in een pakket en zo ja welke is dat precies? Dezelfde vraag eigenlijk ook voor het installeren van cccam en het cccam.cfg bestandje, uiteraard zonder inhoud Ik hoop dat iemand me weer een stukje verder kan helpen. Gelukkig geen DOA hier!
bigtwin Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Ron, welkom bij de club. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je box. Over je vragen, Zenderlijst: Menu, applicaties, groen (=downloaden), settings en dan de henksat lijst kiezen die met jouw lnb config overeenkomt. CCcam: Menu, applicaties, groen (=downloaden), softcams en dan CCcam kiezen. Probeer ook eens met de command line te werken. Aanloggen en dan kun je met ipkg list/install ook installeren. Zelf vind ik dat laatste gemakkelijker en sneller. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
paardengek Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Bij nieuwe vragen, graag een nieuw topic openen. Zo blijft dit topic ook overzichtelijk. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen