Gast Mejaverdi Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Hallo, Ik heb mij een Clarke-tech 5100c En een multitenne 4 in 1 gekocht. Heb alles aangesloten, schotel geplaatst en zo goed mogelijk uitgericht. Maar de balken bij het zoeken naar zenders blijfen rood. Moet ik eerst een CI module plaatsen of kan ik ten alle tijden de vrije zenders ontvangen. Ik hoor het graag. gr Mejaverdi
satencom Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 weet je zeker dat de schotel goed is uitgericht heb je ontvanger ook in gestelt op DiSEqC Switch je kunt zonder CI module de fta ontvangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
exciter Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb sterk het gevoel, dat je een satellietje ernaast zit... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
IJsselstation Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 gewist door mij zelf Gr. HermanTV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plusAntenne: multytenne Technisat digital ++ Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5============================================
Gast Mejaverdi Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 zat er inderdaad een satelietje naast bedankt voor de info Gr Mejaverdi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen