wimmetjeb Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 hallo naar koude herstart geen cccam meer gebeurt dat vaker mijn kamaraad zegt dat dat niet kan maar bij mij wel
mebo870 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Misschien staat de CCcam niet ingesteld als standaard Cam. Als je dreambox werkt met beeld, ga dan via menu naar afsluiten en doe daar een Reboot. Zo blijven alle instelling behouden. The key to happiness. Stay away from idiots
Boelo Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Is mij ook wel eens opgevallen. Maar dan bij Gemini , bij PLI start Ccam gewoon mee op. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Cobus R Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Bij gemini is dat standaard dat de cam niet als standaard meer staat als je de box volledig herstart. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Sinbad Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 heb hier dm7000s met gemini 4.70,na restarten of na een volledig shutdown blijft cccam wel staan hoor,of bedoel je 'terug naar fabriekinst.'? gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen