Ga naar inhoud

[OPENPLI] Nightly build zit een foutje in denk ik

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

elke keer als ik naar BBC 3 zap,

groen scherm binnen een paar seconde

groen scherm komt op rond de tijd dat de overlay van de skin hoort weg te vallen

denk dat ik een stuk of 3 auto-crashlogs heb verzonden smile

Geplaatst:

Build is klaar, fix zit nu dus gewoon in de online upgrade.

Geplaatst:

Bedankt "ouwe" misdienaar en chapeau voor al jullie werk!

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Build is klaar, fix zit nu dus gewoon in de online upgrade.

En in dezelfde update komen ook de nieuwste Henksat Settings mee welke van 1 maart zijn.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik heb gisteravond ook geupgrade , ik zie echter een kleine schoonheidsissue ;-) ( helemaal niet zo erg hoor )In standby staat mijn clock gespreid over twee regels

(bv 11.2 met een 3 eronder om 11:23 aan te duiden)

Milo , ik wil je ook heel erg bedanken voor al je tijd en moeite die je in deze image steekt. Je werk word zeer geapprecieerd !

Geplaatst:

Op mijn dm800 draait alles prima na de update, ook de klok en de nieuwe zenderlijst. Hartelijk dank voor al het werk.

Geplaatst:

@Sprinkle,

Welke skin gebruik je. We vermoeden dat de skin iets aan een font veranderd waardoor het te groot wordt. De Display is namelijk uit de skin gehaald en je kunt nu dus een aparte display skin maken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

Welke skin gebruik je. We vermoeden dat de skin iets aan een font veranderd waardoor het te groot wordt. De Display is namelijk uit de skin gehaald en je kunt nu dus een aparte display skin maken.

Mij is het ook opgevallen. Het is niet zo'n probleem hoor, maar ik gebruik de BrushedaluHD skin.
Voor de rest prima image, knap werk!

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Als je een avi bestand van op de HDD speelt crasht de box vanaf de eerste ondertitel in srt formaat.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Geplaatst:

Met srt ondertitels een crash... Dan zal je moeten updaten... is gisteren opgelost.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

In mijn geval de DreamTV HD skin. Ook van die mooie grote cijfers van de klok in standby. cool

Gert.

Origineel bericht van: Littlesat
@Sprinkle,

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen