Ga naar inhoud

[OPENPLI] Nightly build zit een foutje in denk ik

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net de 8000 even ge-update (laatste keer was een week geleden) maar de Pli Bitrateviewer is hier na de update totaal de weg kwijt zo lijkt het, geeft compleet foutieve waardes aan. Sherlock, een andere bitrateviewer werkt wel correct.

Is enigszins off-topic maar dit topic lijkt me een goede manier om de Pli folks te bereiken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740
Ik heb net de 8000 even ge-update (laatste keer was een week geleden) maar de Pli Bitrateviewer is hier na de update totaal de weg kwijt zo lijkt het, geeft compleet foutieve waardes aan. Sherlock, een andere bitrateviewer werkt wel correct.

Is enigszins off-topic maar dit topic lijkt me een goede manier om de Pli folks te bereiken.

Nog een update doen, is nu weer goed zag ik.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Vandaag dacht ik ook effe een update en upgrade te doen (init 4 ipkg update en ipkg upgrade). Ben om 18:00 uur begonnen en net klaar. Heb uiteindelijk alles van scratch moeten installeren. Kan het oude netwerk DHCP of vast IP problemen terug zijn ?. Bij netwerk adapter blijft mijn DM800 aangeven dat hij geen link heeft al doet hij het nu gelukkig wel.

SimCat

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen