dreamlover8000 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Vandaag is het 1 maart, dus film1 en sport1 in HD. Nou ik krijg geen beeld of moet ik gewoon geduld hebben Bij iedereen nog zwart?
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik zie ook nog niets. Afgelopen maand werden de wijzigingen pas in de 2e helft van de middag doorgevoerd. We zullen waarschijnlijk nog even geduld moeten hebben.
VriezeNet® Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Canal Digitaal staat er niet om bekend snel te zijn, het duurt bij hun even voordat ze doorhebben dat het al 1 maart is
B17 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Was tussen de middag ff thuis, en had reeds beeld! B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
dreamlover8000 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 er is beeld op beide zenders en ook geluid
Ou-Tannu Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 check EPG doet t ook :9 Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 hoi heb gemerkt dat ze per abonnee en abonnement de HD activeren. dus niet vanaf nu maar vanaf 't moment dat jij aan de beurt bent. ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch hoi heb gemerkt dat ze per abonnee en abonnement de HD activeren. dus niet vanaf nu maar vanaf 't moment dat jij aan de beurt bent. ciao eèh klopt niet helemaal wat ik boven schreef is zo>activeren <> satfanatic en dat klopt wel hetgeen ik met de tweede kaart kon bevestigen ciao Second Life Mungo Parker
martis Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 naar cd gaan activeren binnen een uur beeld Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen