Ga naar inhoud


bug in sony playstation?


Gast brinky

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Sjattuh
Thx voor de waarschuwing. Doe niet veel online met de PS3, maar hoe dan ook altijd goed om dit soort dingen te weten.

Laat, als je wilt, ook weten wanneer je iets meer weet smile


Heeft niet zoveel met online te maken maar zit puur intern. Een interne ruzie over de datum. Is het nu 29 februari of 1 maart? en dat reset hij zich naar 2000 ofzo.

Sony hoopt het probleem binnen 24 uur op te lossen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die link hierboven:

 

Citaat:
De problemen gaan bij alle gebruikers gepaard met dezelfde foutcode 8001050F, die getoond wordt als de gebruiker verbinding probeert te maken met het PlayStation Network of de interne klok van de PS3 via internet probeert te corrigeren.

 

Het vreemde is dus dat zij enerzijds melden dat het probleem zich alleen maar voordoet wanneer er gebruik wordt gemaakt van het internet, maar anderzijds het gebruik in haar geheel afraden totdat de patch vrijgegeven wordt.

 

Tevens spreken zij over 'oudere' modellen, maar ik weet niet of ik een oudere of een nieuwere heb. Mijne is denk ik 1 jaar geleden gekocht nu, maar hoelang heeft hij in de winkel gestaan zou ik ook niet weten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost volgens enige postings die ik net heb gelezen op een ps3 board, online de klok synchroniseren als de datum toch nog verkeert staat.

Heb het zelf nog niet gedaan en zal het na werk proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De storing die er voor zorgde dat gebruikers met een oude PlayStation 3-console geen verbinding konden maken met het PlayStation Network, is voorbij. Het probleem lijkt simpelweg vanzelf verholpen te zijn door de overgang naar 2 maart.

 

PS3Hoewel Sony Computer Entertainment maandagavond nog aangaf op zoek te zijn naar een oplossing, lijkt het probleem zichzelf te hebben verholpen toen de datum in de nacht van maandag op dinsdag versprong van 1 naar 2 maart.

 

Aldus Tweakers.net

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Sjattuh
Thx voor de waarschuwing. Doe niet veel online met de PS3, maar hoe dan ook altijd goed om dit soort dingen te weten.

Laat, als je wilt, ook weten wanneer je iets meer weet smile


Heeft niet zoveel met online te maken maar zit puur intern. Een interne ruzie over de datum. Is het nu 29 februari of 1 maart? en dat reset hij zich naar 2000 ofzo.

Sony hoopt het probleem binnen 24 uur op te lossen.


Ik dacht dat de millenium bug allang was opgelost ??

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...