Ga naar inhoud

Wat is wel en wat niet een obstakel in geval van Wavefrontier T90?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo alle,

Daar ik wellicht een T90 wil kopen, ook getuige een andere posting hier, ben ik ook benieuwd naar wat nou wel een obstakel is igv een T90. Mag direct achter de subreflector de balkon ballustrade komen? Op dezelfde hoogte als de subreflector?

Dit vraag ik omdat in mijn toekomstige appartement de T90 op balkon zal komen. Het balkon is van boven afgedekt en dus geen open balkon. Zie ook de foto.

Het balkon kijkt naar het Zuiden/Oosten.

Grt,

DC

post-8546-1318260760,0633_thumb.jpg

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Neeeee, vGnp! Daar vroeg ik om de afstand tussen de 2 schotels.

Hier vraag ik of ik de schotel zo tegen de ballustrade mag plaatsen dat de subreflector tegen de ballustrade aan leunt. Op gelijke hoogte met de ballustrade rand.

Dit omdat ik wil weten of die ballustrade een obstakel wordt en dus mijn ontvangst bemoeilijken zal zo niet onmogelijk maken zal.

Dit is duidelijk een andere vraag.

Grt,

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Geen probleem. De schotel "kijkt" over de subschotel heen, en als die op gelijke hoogte met de ballustrade is, dus ook over de ballustrade heen.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

Ik heb zo'n beetje dezelfde situatie. Mijn spiegelschotel staat met het laagste punt gelijk aan de reling van het balkon.

Maar hoe zit het met de bovenkant. De elevatie meten en dan gelijk met de bovenkant van het balkon volstaat?

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

De bovenkant van de subreflector met de bovenkant van de reling volstaat. Staat de schotel nog een eind van de reling af(naar achteren) kan de schotel nog verder omlaag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen