Ga naar inhoud


Ziggo zenders weg?


Hoeba

Aanbevolen berichten

Hallo, zie op sommige kanalen dat zender is komen te vervallen.

 

Is dit door een storing of zijn ze uit het pakket gehaald, omdat ze nog wel ingelezen kunnen worden bij een scan?

 

Extreme Sport, Fashion en Hustler zie ik zo snel sinds gister.

Weet iemand meer?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Hoeba
Hallo, zie op sommige kanalen dat zender is komen te vervallen.

Is dit door een storing of zijn ze uit het pakket gehaald, omdat ze nog wel ingelezen kunnen worden bij een scan?

Extreme Sport, Fashion en Hustler zie ik zo snel sinds gister.
Weet iemand meer?


Deze zijn komen te vervallen.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Ziggo-gebruikers staat een levendige discussie over het vervallen van deze zenders:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=23885

 

Gert.

 

 

Origineel bericht van: Hoeba
Bedankt.

 

Zullen dan op termijn verwijderd worden uit de downloadlijst, neem ik aan.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ach, ik vind de discussie wat overtrokken. Toen Sci-Fi & 13th street er bij kwamen hoorde je niemand klagen... wink

 

Gert.

 

 

Origineel bericht van: Hoeba
Bedankt voor de info.

 

Wordt dus een "erosie pakket" als iedereen wegloopt ..... ;-)

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus

Ach, ik vind de discussie wat overtrokken. Toen Sci-Fi & 13th street er bij kwamen hoorde je niemand klagen... wink
Gert.

Zeker wel. Maar in de trant van "En die zender en die zender zitten er ook nog niet op..".. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JeWeetWelWie
Ik zal zodra ik weer in Nederland ben (Tweede week maart) een nieuwe scan uitvoeren. Als onze 'goedaardige gele robot' (Archie dus) de kanalenlijst aanpast, dan zal ik het bouquet aanpassen.

Vooralsnog komen de verwijderde kanalen nog steeds voor in de DVB Service Information (DVB-SI) omdat er nu stills worden getoond om aan de klant te laten weten dat het kanaal verwijderd is. Aangezien mijn tooltje diezelfde DVB-SI data gebruikt om het kanalen/frequentie overzicht te produceren zal ik pas een update plaatsen wanneer de kanalen ook uit de DVB-SI data verwijderd zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...