Hoeba Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Hallo, zie op sommige kanalen dat zender is komen te vervallen. Is dit door een storing of zijn ze uit het pakket gehaald, omdat ze nog wel ingelezen kunnen worden bij een scan? Extreme Sport, Fashion en Hustler zie ik zo snel sinds gister. Weet iemand meer? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Catastrofus Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Origineel bericht van: Hoeba Hallo, zie op sommige kanalen dat zender is komen te vervallen. Is dit door een storing of zijn ze uit het pakket gehaald, omdat ze nog wel ingelezen kunnen worden bij een scan? Extreme Sport, Fashion en Hustler zie ik zo snel sinds gister. Weet iemand meer? Deze zijn komen te vervallen. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Hoeba Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Bedankt. Zullen dan op termijn verwijderd worden uit de downloadlijst, neem ik aan. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Catastrofus Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Op Ziggo-gebruikers staat een levendige discussie over het vervallen van deze zenders: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=23885 Gert. Origineel bericht van: Hoeba Bedankt. Zullen dan op termijn verwijderd worden uit de downloadlijst, neem ik aan. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Hoeba Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 Bedankt voor de info. Wordt dus een "erosie pakket" als iedereen wegloopt ..... ;-) Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Catastrofus Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ach, ik vind de discussie wat overtrokken. Toen Sci-Fi & 13th street er bij kwamen hoorde je niemand klagen... Gert. Origineel bericht van: Hoeba Bedankt voor de info. Wordt dus een "erosie pakket" als iedereen wegloopt ..... ;-) 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Eduard07 Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Ach, ik vind de discussie wat overtrokken. Toen Sci-Fi & 13th street er bij kwamen hoorde je niemand klagen... Gert. Zeker wel. Maar in de trant van "En die zender en die zender zitten er ook nog niet op..".. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
JeWeetWelWie Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ik zal zodra ik weer in Nederland ben (Tweede week maart) een nieuwe scan uitvoeren. Als onze 'goedaardige gele robot' (Archie dus) de kanalenlijst aanpast, dan zal ik het bouquet aanpassen.
ArChie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: JeWeetWelWie Ik zal zodra ik weer in Nederland ben (Tweede week maart) een nieuwe scan uitvoeren. Als onze 'goedaardige gele robot' (Archie dus) de kanalenlijst aanpast, dan zal ik het bouquet aanpassen. Vooralsnog komen de verwijderde kanalen nog steeds voor in de DVB Service Information (DVB-SI) omdat er nu stills worden getoond om aan de klant te laten weten dat het kanaal verwijderd is. Aangezien mijn tooltje diezelfde DVB-SI data gebruikt om het kanalen/frequentie overzicht te produceren zal ik pas een update plaatsen wanneer de kanalen ook uit de DVB-SI data verwijderd zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen