Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie het verder nergens hier staan, maar sinds gisteren heeft CDS een nieuwe kanaal indeling. Ik zette net mijn Philips aan, en kreeg gelijk een kanaal update binnen. Ik had op mijn flip 7121 een paar mooie lijstje gemaakt, ook speciaal voor HD maar die zijn nu allemaal op een andere plaats gezet, dus weer lekker klantvriendelijk. BBC HD die op 500 zat zit nu op kanaal 123 enz. enz.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Op de site van Canal Digitaal kun je de nieuwe zenderlijst downloaden.

Tussen 101 en 150 staan nu de HD zenders.

Hierdoor schuiven de zenders vanaf 101 door naar 151.

Radio schuift door naar de 300.

Ook heeft men nu de Oostenrijkse en Zwitserse RTL's, Sat1, Pro7, Kabel1 en Vox achter de overige Oostenrijkse zenders gezet smile

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:
Ik zie het verder nergens hier staan, maar sinds gisteren heeft CDS een Nieuwe Kanaal indeling. Ik Suus net mijn Philips aan, en kreeg gelijk een kanaal update binnen. Ik had op mijn flip 7121 een paar mooie lijstje gemaakt, ook speciaal voor HD maar die zijn nu allemaal op een andere plaats gezet, dus weer lekker klantvriendelijk. BBC HD sterven op 500 zat zit nu op kanaal 123 enz.. enz..

Salu2, D. Quijote [/ quote]

Je kunt de automatische update ook uitzetten maar dan ga je zenders missen in de toekomst

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen