Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vraagje. Ik draai CCcam op al mijn dreamboxen en op een NSLU. De kaart in mijn NSLU interne server is een vol CDS abonnement. Laatst heb ik gedurende 1 dag een kaart van mijn ouders in een van de dreamboxen gedaan om deze te updaten. Op deze kaart zat niet film 1. Nu ik deze kaart er uit gehaald heb en alleen mijn kaart nog in de NSLU zit, blijft film 1 op alle dreamboxen zwart. CCcam lijkt te leren welke kaart hij aan welke zender moet koppelen en het is er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Ook niet door herstarten en/of uitzetten. Heeft iemand een oplossing?

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Je zit op de oude frequentie, de nieuwe zit op 23,5E

Zie freqentie 12129V 27500 DVB-S2 QPSK 5/6

Film 1.2

Film 1.3

Film1 Action

Sport 1

Sport 1.2

Ecv 2

Ned 3 HD

Film 1 HD

Sport 1 HD

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Toch apart want ik heb hetzelfde met Sky 3 gehad. Sky 3 zat op de sky ROI kaart en ook op de Free To View kaart. Nadat ik een tijdje zowel de FTV-kaart als de Sky abo kaart in de dreambox had gehad decodeerde de dreambox FIVE niet meer met de FTV-kaart, terwijl die volledig geupdate was.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen