testerbe Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Heeft er iemand zicht op of dit beschikbaar wordt bij CD? mvg
Catastrofus Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 "On demand" bij cds? Daar heb je toch een retoursignaal voor nodig? Dus dat zie ik nog niet gebeuren bij cds... Gert. Origineel bericht van: testerbe Heeft er iemand zicht op of dit beschikbaar wordt bij CD? mvg 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
testerbe Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 ik had het niet van de technische kant bekeken; enkel door te surfen op de website van film1 kwam ik tot de vaststelling dat dit bestond
Catastrofus Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Wellicht heb je bij 1 van de kabelboeren meer succes. ITV (Interactieve TeleVisie) is dan het keyword voor dit soort zaken. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Ou-Tannu Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 in theorie kan je wel on demand .. alleen t kost wel heel veel capaciteit denk ik.. ( retour signaal kan je gewoon via internet of een telefoonlijn gooien ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Apple740 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu in theorie kan je wel on demand .. alleen t kost wel heel veel capaciteit denk ik.. Via sat is alleen het zgn. "push Video on Demand" een reeele optie, waarbij een deel van je harde schijf s'nachts wordt volgeparkeerd met een aantal films. De volgende dag kun je dan een keuze maken en wordt er alleen afgerekend wat je daadwerkelijk kijkt. Het lijkt me duidelijk dat deze vorm van VoD zeer beperkt is. Je hebt hooguit keus uit pak 'm beet 10 films en bent daarnaast een groot deel van je harde schijf kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen