strongetje Geplaatst: 2 maart 2010 Delen Geplaatst: 2 maart 2010 hallo. heb met edstrong V6.2b de kanaal lijst uit de strong 8000(sattracker 4.0) gehaald. heb de lijst bijna volledig gewist, en handmatig kanalen toegevoegd via de gegevens van kingoffsat. als ik deze lijst nu in mijn strong zet, werken de kanalen die ik handmatig toegevoegd heb niet. op het scherm zie ik dat hij naar bv kanaal 22 springt, maar in het display van de strong springt hij niet naar dit kanaal. wat doe ik fout ?? bvd voor de info mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strongetje Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2010 hallo, ben er achter gekomen, dat als ik zelf een transponder toevoeg, dat deze dan niet werken. ik had van de kanalen lijst alleen de NL zenders laten staan en de rest verwijderd. hierna de zenders gaan toevoegen, en zodoende ook transponders toegevoegd. op alle zelf toegevoegde transponders heb ik het probleem dat het display van de strong het zender nummer niet weer geeft. dus nu mijn vraag: hoe moet ik een transponder toevoegen ?. bvd voor de info mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strongetje Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2010 hallo, heb het al gevonden. met edstrong V6.5c werkt het wel. mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 3 maart 2010 Delen Geplaatst: 3 maart 2010 Wat ik altijd doe is heel simpel: ik zoek eerst gewoon de kanalen, dan laad ik de lijst in mijn computer in, die bewerk ik dan. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strongetje Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2010 hallo hellum. het probleem is dan dat ik een hoop kanalen heb, die ik toch niet kan bekijken i.v.m codering. ik kijk nu bij kingoffsat, en voeg alleen de FTA zenders toe. zo heb ik straks een lijst, waarop ik overal beeld heb. maar heb nu een probleem: heb een transponder (11508.50 V 19.2), waar ik geen beeld op heb. maar ga ik deze transponder voorbij naar de volgende, en ik zap terug heb ik wel beeld. weet jij waar dat aan kan liggen ?. bvd voor de info. mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 5 maart 2010 Delen Geplaatst: 5 maart 2010 FTA of gecodeerd? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strongetje Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2010 hallo hellum, dit zijn allemaal FTA zenders. zal eens proberen de freq. een beetje te veranderen. mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 6 maart 2010 Delen Geplaatst: 6 maart 2010 sorry, zou ik echt niet weten MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen