Gast bazz1977 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ik ben opzoek naar een goede schotel en een rotor, zodat ik bij een storm niet meer naar buiten hoef en op aanwijzingen van mijn vrouw de schotel hoef te stellen. wie heeft er een suggestie? alvast bedankt!
hd800 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 jou probleem lost een rotor niet op,als de schotel verwaait ku je alsnog naar buiten. De afstelling luisterd net zou nauw als een vaste opstelling,eigenlijk nog preciezer,want een draaibare opstelling moet waterpas zijn.
mebo870 Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik snap het probleem niet, als men een schotel plaatst met of zonder motor. Dan moet je zorgen dat die goed is vastgeschroefd op een stevige en loodrechte buis. Ik heb al 2 jaar een schotel, met een stab motor. Sinds ik dat geplaatst heb, ben ik daar niet meer aan geweest. Dat is wel even wat tijd insteken, maar daar heb je jaren geniet van. The key to happiness. Stay away from idiots
Ou-Tannu Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 enige voordeel.. je kan um bij zware storm uit de wind draaien ( als je dan toch geen Tv kijkt ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
satencom Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 als je alleen astra 19,2 hebt zou deze moeten hebben hoeft je vrouw niet meer naar buiten toe zie bijlage Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
theboyk Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik heb zoiets toch echt wel bij oudere schotelbezitters gezien. gewoon links/rechts draaien om naar een andere satelliet te gaan. Maar een echte satmotor is natuurlijk beter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen