Gast El Greco Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Volgens KingofSat zou BBC HD op bovenstaande transponder FTA moeten zitten, maar bij mij hier zelfs geen niveau te bespeuren laat staan kwaliteit
Pjotrb Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Doet het ook gewoon. Verticaal met een SR van 22000 en in DVB-S. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast El Greco Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Pjotrb Doet het ook gewoon. Verticaal met een SR van 22000 en in DVB-S. Vreemd, heb hem er al eens verwijderd en terug alles ingesteld, geen resultaat. Blijft steeds op niveau 05% staan. Alle andere transponders op de Astra2 doen het wel.
Gast El Greco Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Denk het probleem gevonden te hebben. Blijkt bij het invoegen van de transponders op Astra2, alle met verticale polarisatie geen niveau meer te geven. Bij het invoegen van transponders met horizontale polarisatie heb ik volop niveau en kwaliteit. BBC HD zit dus op een verticale natuurlijk.... Vrees dan ook dat de LNB stuk is. Inverto-lnb van nog geen 4 jaar oud!
Eduard07 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: El Greco Denk het probleem gevonden te hebben. Blijkt bij het invoegen van de transponders op Astra2, alle met verticale polarisatie geen niveau meer te geven. Bij het invoegen van transponders met horizontale polarisatie heb ik volop niveau en kwaliteit. BBC HD zit dus op een verticale natuurlijk.... Vrees dan ook dat de LNB stuk is. Inverto-lnb van nog geen 4 jaar oud! Op de andere satellieten hetzelfde probleem? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast El Greco Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: El Greco Denk het probleem gevonden te hebben. Blijkt bij het invoegen van de transponders op Astra2, alle met verticale polarisatie geen niveau meer te geven. Bij het invoegen van transponders met horizontale polarisatie heb ik volop niveau en kwaliteit. BBC HD zit dus op een verticale natuurlijk.... Vrees dan ook dat de LNB stuk is. Inverto-lnb van nog geen 4 jaar oud! Op de andere satellieten hetzelfde probleem? Nee, zowel op Astra 1 als Hotbird werken H & V Vandaar dat ik vrees dat de LNB (gedeeltelijk)stuk is.
Terradon Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: El Greco Nee, zowel op Astra 1 als Hotbird werken H & V Vandaar dat ik vrees dat de LNB (gedeeltelijk)stuk is. Probeer je dat dan met dezelfde lnb als die je voor A2 gebruikt...anders kan je het niet zien, je zou nog wel deze lnb's een kunnen verwisselen en kijken wat er dan gebeurd, zou namelijk ook kunnen dat de aansturing vanuit je ontvanger niet goed gaat of de diseq switch stuk is. Groetjes.........
Gast El Greco Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Origineel bericht van: Terradon Origineel bericht van: El Greco Nee, zowel op Astra 1 als Hotbird werken H & V Vandaar dat ik vrees dat de LNB (gedeeltelijk)stuk is. Probeer je dat dan met dezelfde lnb als die je voor A2 gebruikt...anders kan je het niet zien, je zou nog wel deze lnb's een kunnen verwisselen en kijken wat er dan gebeurd, zou namelijk ook kunnen dat de aansturing vanuit je ontvanger niet goed gaat of de diseq switch stuk is. Groetjes......... Nee, via LNB A1 en LNB HB geen problemen met H&V polarisatie. Misschien dat de "skew" van de LNB A2 iets vergaan is tijdens de storm j.l. of kan dit er niets mee te maken hebben. Disecq stuk? enkel dan toch voor de A2 ingang? Vrees dat ik het dak op moet. Zie er tegenop om weer 10m boven de grond op een ladder te gaan staan. Heb ik drie jaar geleden niet goed voorzien! Zou dan wel gelijk eens gebruik kunnen maken om de extra uitbreidingsbeugel voor de G4 Quattro en de LNB voor A3 erop te zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen