Gast karimpje Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 kan iemand mij vertellen hoe ik providers kan verwijderen zodat ik alleen die van upcnl kan behouden?
columbo Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Graag je vraag wat duidelijker stellen ,nl je hebt meestal maar 1 prov.hoe jaan die andere komt weet ik niet maar de kaber recievers zijn meestal niet uiwisselbaar ,zeker niet bij UPC.
Gast karimpje Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 ik geloof dat ik die bij de gemini server heb gedownload en geinstalleerd omdat ik eerst geen zenders kon vinden en dacht dat ik deze nodig had,,maar het blijken satelliet zenders te zijn.als ik een nieuwe zenderlijst wil toevoegen via ftp in welke map moet ik die dan plaatsen?
columbo Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 ik neem aan dat je een Dreambox hebt?sat zenders kun je ook automaties laten zoeken.overigens UPC kabel TV werkt met boxkey ,zal heel moelijk worden met een andere reciever,overigens is de vraag niet niet in het juiste forum geplaatst als het over sat ontvangs gaat.Zenders plaats je in de zender lijstmap voor kabel is C
Gast karimpje Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 het gaat om een dreambox 500c (upc). waar vind ik de map zenderlijst? als ik een ftp verbinding maak zie ik deze mappen: automount bin dev etc lib nfs proc root enz:
Gast karimpje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 laat maar ,ik heb heb ze al verwijderd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen