Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Kan ik niet geven, daar dit op een ander forum gestaan heeft waarna ik hier niet mag verwijzen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Kan ik niet geven, daar dit op een ander forum gestaan heeft waarna ik hier niet mag verwijzen.

Dus als ik het goed begrijp,ben je als abonnee van CD verplicht om alle forums in de gaten te houden?Anders kom je voor vreemde verrassingen te staan?
Zou wel netjes zijn als je daar persoonlijk even een berichtje van krijgt.
Maar ik heb het me al meer afgevraagd wanneer er nu eens iets vlekkeloos gaat bij C.D.Helaas dus ook deze keer weer niet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Dus geen bron.
De enige bron die een CDS abonnee hoeft te volgen is CDS zelf.
CDS heeft alle Film 1 abonnees een aanbieding gedaan voor een HD ontvanger, de meeste zullen deze brief in de prullenbak hebben gegooid, in de veronderstelling dat "hun" box het toch wel deed.
Nu, met de overschakeling naar MPEG4, komen veel mensen bedrogen uit.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ook interne cardshare bestaat officieel niet voor CDS.

Voor je SD boxjes gehoor je een tweede of derde kaartje aan te schaffen...

En als je hen activeerd gaan ze er gewoon vanuit dat je HD kunt kijken op die kaart en dan heb je de MPEG2 versies niet meer nodig.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Dus geen bron.
De enige bron die een CDS abonnee hoeft te volgen is CDS zelf.
CDS heeft alle Film 1 abonnees een aanbieding gedaan voor een HD ontvanger, de meeste zullen deze brief in de prullenbak hebben gegooid, in de veronderstelling dat "hun" box het toch wel deed.
Nu, met de overschakeling naar MPEG4, komen veel mensen bedrogen uit.

Begrijpelijk Henk dat de brieven in de vuilnisbak zijn gegooid.De klanten van CD zijn zo langzamerhand wel kotsmisselijk geworden van alle goedgekeurde ontvangers van CD.
Die moet je hebben,want dan zit je voor de toekomst goed :}Nou dat blijkt dan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

uiteindelijk is het natuurlijk geen probleem...

voor de legale kijker

omdat ze op 23,5 staan en gewoon te zien zijn

je moet enkel je settingslijst aanpassen

de enige die een probleem heeft

is diegene die geen LNB op 23,5 Oost heeft sick

en

is diegene die dus niet zijn eigen kaart heeft :D

en

is diegene die goed bedoelende niet de kaartupdates van clients heeft geblokkeerd :D

ciao

A Forest

The Cure

Geplaatst:

Ik heb een irdeto kaart en die doet het wel gewoon op de astra...... :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

Dus kort gezegd, als je filmnet 1.2 van de 23.5 bekijkt is het goed? deze is toch nog niet in HD?

Zit nu op het werk, dus kan dit niet controleren.

Zo blijf je maar bezig met C+. frown

Geplaatst:

En die Irdeto kaart die zal het niet doen op Astra 23.5. En je kunt er donder op zeggen dat je voor Sport1/Film1 deze kaart zeer binnenkort mag gaan vervangen voor een Seca-3 exemplaar. Inclusief een nieuwe DVB-S2/MPEG4 ontvanger.

Geplaatst:
En die Irdeto kaart die zal het niet doen op Astra 23.5. En je kunt er donder op zeggen dat je voor Sport1/Film1 deze kaart zeer binnenkort mag gaan vervangen voor een Seca-3 exemplaar. Inclusief een nieuwe DVB-S2/MPEG4 ontvanger.

Littlesat,

Ik weet dat die kaart het op de 23,5 niet doet........En volgens mij blijft die kaart wel werken voor de astra kanalen tot 2011/2012 dat ivm de irdeto regeling toch?
En een nieuwe ontvanger........denk ik ook niet tenzij de dream 8000 en de VU+ Duo ook niet meer werken dan. winkwink

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

Gaan ze dit ook toepassen voor de rest van de zenders die in HD gaan komen, oa rtl, sbs enz?

Zoja dan wordt de slaapkamerontvanger in principe onbruikbaar met toppakket.

Geplaatst:

Die Irdeto kaart haalt het dit jaar niet voor de Film1/Sport1 zenders, daar je kunt verwachten dat die in de MPEG2/Irdeto2 versie komen te vervallen dit jaar. Ik verwacht dat je binnen een paar maanden een aanbod krijgt van CDS. Een gratis HD ontvanger (met duo LNB) als je je contract verlengt met 1 of 2 jaar...

Geplaatst:

Okay,

Jammer ik vond die irdetokaart wel mooi eigenlijk.

We zien wel winkwink

PLi Image

Geplaatst:

Dus om film 1.2/1.3/1 action te zien moet ik een dreambox kopen met mpeg4 ondersteuning?

Zo ja, kan iemand zeggen met welke boxen ik mpeg 4 kan kijken?

Alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen