caravelle Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 hallo heb sinds 2dagen geen beeld meer op mijn dm600. het zijn nederland 123 en filmnet 123. begon met uitval filmkanaal 3. heb al verschillende settinslijsten gebrobeerd. ook die van henksat,wie weet de oplossing,en wat doe ik fout??? snap er niks meer van. groet wiel
vGnp Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Toevallig HD abbo geactiveerd ? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: vGnp Toevallig HD abbo geactiveerd ? vGnp Op een DM600 ?
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 ja dat gebeurd echt... als je clients hebt die een verkeerde f-regel hebben meegekregen. ciao A Forest The Cure
Altobelli Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Kijk eens of je frequentie nog goed staat 12515 H 22000 5/6. Gebeurt weleens dat de verkeerde freq.wordt meegenomen tijdens een update, dit gebeurt nog weleens bij de 600pvr. Gewoon je freq opnieuw inladen bij handmatige transponderscan en je hebt weer beeld. Altobelli
vGnp Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: DeBeek Op een DM600 ? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
caravelle Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 frequentie staat goed,heb al verschillende settings erin geworpen.maar nedland 123 en filmkanalen werken met geen mogelijkheid.wat mij wel opvalt is de andere nederlandse zenders en de duitsers,een signaal hebben van 93 en een ber van nul. de overige nederlanders hebben ongeveer 75 en een hoge ber waarde. snap er echt geen reet meer van wie komt er met de oplossing
paardengek Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Een dect telefoon in de buurt ? Haal daar de spanning eens vanaf. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
caravelle Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ben vandaag weer eens verder gaan zoeken,kom niet echt verder. wat mij wel opvalt de nederlanse zenders die het doen hebben een sigaal van ongeveer 94% en een ber van nul. de zenders die het niet doen, een signaal tussen de 65 en 75%. met een hele hoge ber. wat ik vreemd vind,heb de kabel van de schotel losgekoppeld van mijn dm600,toen nog eens gekeken,toen viel me de bek open hetzelfde als met de kabel van de schotel erin. zenders die het doen ber nul.en die het niet doen hoge ber???? wie o wie??? groet wiel.
paardengek Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Probeer eens een andere zenderlijst erin te zetten. Ik heb eergister net zoiets meegemaakt bij een 500+. Daar vielen de RTL zenders steeds weg. Na een nieuwe zenderlijst was het probleem opgelost. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
caravelle Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 heb al verschillende settings lijsten geprobeerd. heb nu die van henksat erin. kun je me de link eens doorsturen waarvan je denkt dat het werkt.van mijn dm600?? bij voorbaat dank. groet wiel.
paardengek Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Als je al meerdere settingslijsten heb geprobeerd, dan zal de oorzaak toch wel ergens anders liggen. En je hebt toevallig geen DECT telefoon vlakbij de dreambox staan ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Tonskidutch Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 kijk eens naar de settingslijsten in dit subforum enigma1 moet je even twee maal dreambox edit openen en die eruit halen die bij jouw niet werken en plakken in je eigen lijst (want ik heb natuurlijk meerdere satposities tov jouw? ) welke satposities heb je eigenlijk? ciao A Forest The Cure
batjuh Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Zet er een zenderlijst in en laat hem hier even automatisch zenders zoeken vaak doen ze het hierna wel gr Batjuh
caravelle Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ik heb astra 19 en astra 23.5 groet wiel.en bedankt voor de reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen