bigm Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Het viel me net op dat bij ned2 en ned3 de viaccess knopjes branden, zou er weer wat in de lucht zitten? wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Erik Slagter Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Dat zou wel héél apart zijn! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Jassy Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Verrek, ik zie het ook. Viaccess codering op NED 2 en NED 3.
Littlesat Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Doorgifte van Nederland 1,2 en 3 voor Franse paketten?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jassy Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Zouden wij dan in ruil terug TF1 France 2 en France 3 krijgen?? Dit is pure speculatie
Jassy Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Jassy Verrek, ik zie het ook. Viaccess codering op NED 2 en NED 3. Intussen is bij mij een geval binnen gekomen die nu NED2 en NED3 niet meer open krijgt, sinds dat de Viaccess codering is geactiveerd. Receiver: Edison Argus VIP Module: Origineel Canal Digitaal Seca 3 kaart.
Littlesat Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 We kunnen toch niet anders dan speculeren... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
iRuud Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Littlesat We kunnen toch niet anders dan speculeren... Ga maar een lekker speculaasje eten ;-)
Littlesat Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Al eens iemand concreet gekeken welke provider id deze viaccess ECM stream heeft. Kunnen we weer verder "bedenken" wat dit zou kunnen zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Paullo Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik heb op een ander forum de vraag gesteld aan de vertegenwoordiger van CDS. Het betreft geen overschakeling naar een andere codering. Greets
CEASAR W Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Littlesat Al eens iemand concreet gekeken welke provider id deze viaccess ECM stream heeft. Kunnen we weer verder "bedenken" wat dit zou kunnen zijn... 0500 Viaccess (Franse Telecom) ceasar
iRuud Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: CEASAR W 0500 Viaccess (Franse Telecom) ViaAccess is een France Telecom onderdeel ;-)
Littlesat Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Het ging om de provider id... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 042500... die kennen we nog niet??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen