Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar van Quintezz een USB DVB-T dongle gekocht, werkte leuk op de PC onder Vista, ook op de Camping.

Nu ik Windows7 heb, werkt het niet meer.

Ik heb overal gezocht naar nieuwe drivers, maar kan ze niet vinden. Op de website van het merk Quintezz staat het product niet eens dus daar vind ik ook geen drivers.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Werkte deze dongle zonder dat je een driver hoefde te installeren? Of anders gezegt, had Vista zelf drivers aan board door deze dongle?

Ik dat geval zou je namelijk Windows 7 kunnen laten zoeken in de driverstore van Vista omdat de meeste Vista drivers ook op Win7 werken.

Ian

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Geplaatst:
Origineel bericht van: IanPH
Werkte deze dongle zonder dat je een driver hoefde te installeren? Of anders gezegt, had Vista zelf drivers aan board door deze dongle?

Ik dat geval zou je namelijk Windows 7 kunnen laten zoeken in de driverstore van Vista omdat de meeste Vista drivers ook op Win7 werken.

er zat een Cd-tje bij, welke je moest installeren.

Uiteraard heb ik eerst de drivers en software verwijderd op de gebruikelijke manier.
Vervolgens opnieuw geïnstalleerd, met hetzelfde negatieve resultaat.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

• 1 jaar later...
Gast gertdejong
Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Ik heb vorig jaar van Quintezz een USB DVB-T dongle gekocht, werkte leuk op de PC onder Vista, ook op de Camping.

Nu ik Windows7 heb, werkt het niet meer.

Ik heb overal gezocht naar nieuwe drivers, maar kan ze niet vinden. Op de website van het merk Quintezz staat het product niet eens dus daar vind ik ook geen drivers.

Gevonden: http://advanced.gertdejong.nl/

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen