ferrarisat Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 er mag op dit forum niet over oplossingen gepraat worden heb de topic gestart omdat ik niet wist wat er aan de hand was heb dus een cloon gekocht. ga het zo weer terug brengen en krijg 210 euro weer heb er 225 voor betaald wil dit ding niet houden naast mijn orginele voor oplossigen google DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Macaco Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik dacht dus van niet, omdat hier ook geen oplossingen te vinden zijn. Kon in de boardregels echter even niets vinden over dit onderwerp, vandaar de vraag. Ben eigenlijk ook wel van mening dat de mensen die denken goedkoop uit te zijn, het zelf ook maar moeten oplossen. Daarom baalde ik hier van zo'n ding van een ander. Punt was echter dat deze beste man er eerst geen idee van had dat hij genept was. Macaco
xilorp Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Origineel bericht van: ferrarisat er mag op dit forum niet over oplossingen gepraat worden heb de topic gestart omdat ik niet wist wat er aan de hand was heb dus een cloon gekocht. ga het zo weer terug brengen en krijg 210 euro weer heb er 225 voor betaald wil dit ding niet houden naast mijn orginele voor oplossigen google Lijkt mij allemaal helder misschien begrijp je mijn vraag ook nu!!!!!!! Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast Herco Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Voor € 225,- had je kunnen weten, of in ieder geval vermoeden, dat dit een clone is.
ferrarisat Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: Herco Voor € 225,- had je kunnen weten, of in ieder geval vermoeden, dat dit een clone is. HAD en KUNNEN WETEN is altijd achteraf ja dom mischien maar zag er zo echt uit met al die sticker(weer een leer moment) DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
ferrarisat Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: xilorp Origineel bericht van: ferrarisat er mag op dit forum niet over oplossingen gepraat worden heb de topic gestart omdat ik niet wist wat er aan de hand was heb dus een cloon gekocht. ga het zo weer terug brengen en krijg 210 euro weer heb er 225 voor betaald wil dit ding niet houden naast mijn orginele voor oplossigen google Lijkt mij allemaal helder misschien begrijp je mijn vraag ook nu!!!!!!! NEE DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen