Gast Satter Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 VU+ Duo schroefjes HDD ontbreken in doos! Is dit normaal? Ik vind ook geen enkel schroefje dat past.
el bobo Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 moeten erbij zitten....dus terug gaan en ophalen.
satvet Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Is inderdaad normaal (zitten niet in de doos), maar deze worden er apart bijgeleverd en een zakje.
Gast Satter Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in.
Tonskidutch Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 hier ook viel me meteen op maar ja dat zijn ughduizend werkuren minder geen wonder dat het prijskaartje iets beter uitpakt dan de concurentie ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Satter Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Alleen jammer dat ik zelf geen schroefjes vind die passen, heb het dan over de schroefjes voor de hdd voet
Gast WOIIFTM Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Satter Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in. Alle schroefjes, voor de harddisk en de twee (zwarte) voor de zijkant zitten normaal mooi verpakt in 1 zakje bij in de doos. Dit was allesinds bij mij het geval.
carlo666 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: WOIIFTM Origineel bericht van: Satter Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in. Alle schroefjes, voor de harddisk en de twee (zwarte) voor de zijkant zitten normaal mooi verpakt in 1 zakje bij in de doos. Dit was allesinds bij mij het geval. Inderdaad Ik heb (nog) geen HDD ingebouwd en miste die 2 zwarte schroefjes in de zijkant ook, had niet gedacht dat die in het zakje zaten..... dus wel Thanx
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Hier wel de bracket, de sata-kabel, de rubbertjes en de schroefjes voor de HD en de bracket gekregen maar GEEN zwarte schroefjes voor de zijkant. Misschien zou de fabrikant/importeur die gewoon maar standaard IN de doos doen in plaats van deze los bij te leveren bij de winkelier.
Gast SatMann Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 al de vu's die ik hier al gezien heb hadden het zakje in de doos, en de 2 zwarte schroefjes ook.
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Hier bij mij ook. Ik heb wel een duitse versie.
Gast Satter Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 De mijne komt uit NL en heeft zo geen klein zakje in de doos. Ik heb pech dan? De winkel gaat de leverancier hierover contacteren maar daar heb ik nu niks aan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 tjeemig de peemig... twee schroevies kijk eens in de doos met PC memorabilia ga je daarvoor RMA procedures starten? als het nu krassen op je PIANO lak zou zijn ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
satvet Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 De montageset wordt hier (in NL of Europa) toegevoegd, los of in de doos, maar dus absoluut niet vanuit de producent.
Jeffrey Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Dat klopt, Ik miste ook wat schroefjes in het zakje. Het was overigens een zakje van de Postbank met daarop nog het aantal guldens, dubbeltjes of stuivers ed. gedrukt waar het zakje oorspronkelijk voor bedoeld was. Ik neem aan dat ze dat in de fabriek niet doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen