herman9 Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 âs een week gelden gekocht en al de schroeven zaten erbij in dezelfde zak hal de handleiding, die eveneens in het nederlands was. herman dreambox 7000, dreambox 500, dreambox 800, VU duo, Vizyon 820HD
Gast joost1963 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 De importeur levert als de winkelier vu+ ontvangers besteld alle schroefje`s rubbertjes enz. er los bij. De winkelier moet deze in zakje`s doen en toevoegen aan het geheel. Dit kan uiteraard wel eens mis gaan. Ik was gisteren in een winkel die nog 2 VU+ ontvanger had liggen Echter zonder plaat voor de montage van de harde schijf en zonder schroefje`s. Je kunt er ook niet los aankomen. Ik kreeg ze wel als ik wilde met € 49.00 korting. De vraag is dan wel kan ik aan zo`n losse plaat komen.
Daveys Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hoe maak ik van een mug een olifant Rij effies langs de plaatselijke computershop en ik weet op 100% zeker dat ze 'm nog voor je inbouwen ook. VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
boaz Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Daveys Hoe maak ik van een mug een olifant Rij effies langs de plaatselijke computershop en ik weet op 100% zeker dat ze 'm nog voor je inbouwen ook. Nee, dat zullen ze niet. De bodemplaat is alles behalve standaard en niet symmetrisch, echter wel zelf te maken voor een handige hobbyist. Maar een standaardplaat zal echt niet passen, en de HD zonder inbouwen kan niet. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen