Ga naar inhoud


een vliegende schotel?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Tonskidutch
ik keek even naar de weersateliet, komt er toch werkelijk een vliegende schotel voorbij... confused

ciao

Is dit geen zonsverduistering ??

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal niet met de normale afbeeldingen rond dat tijdstip als je die aanpast in de url. Daar is het linksboven hol, hier is het echt bol.

 

Idd een lenskap oid, wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk. De opnames hebben wel een cyclus van 15 minuten. Strange.....

 

Of we zijn getuige dankzij Tonskidutch van het fenomeen "Het zwarte gat" die tussen de sat en de aarde voorbij kwam. cool

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de gebogen lijn op de foto oorspronkelijk een horizontale rechte lijn was en dat nabewerking (om vertekening op te heffen) die lijn tot een boog heeft gemaakt.

 

De transmissie van de foto is halfweg onderbroken.

Assumption is the mother of all fuckups

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

 @tonski

Een verlaat verjaars geschenk of moest je het gisteren met het noorderlicht als kado doen? Nog vele jaren!
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...