Tonskidutch Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 ik keek even naar de weersateliet, komt er toch werkelijk een vliegende schotel voorbij... ciao Opium Dead Can Dance
djpetit Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch ik keek even naar de weersateliet, komt er toch werkelijk een vliegende schotel voorbij... ciao Is dit geen zonsverduistering ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
GeniusX Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Foto is niet volledig, wordt lijn voor lijn belicht. De landen worden later ingetekend. Of toch "close encounters of the third kind". Pick your choice
satvet Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Gewoon de lenskap die iets te traag voor de lens wegging.
Tonskidutch Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 zou kunnen??? of was het de klep van het toilet daarboven die net even opende? Opium Dead Can Dance
Mojo Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Sorry, ik liet een scheetje You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Kimble Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Klopt helemaal niet met de normale afbeeldingen rond dat tijdstip als je die aanpast in de url. Daar is het linksboven hol, hier is het echt bol. Idd een lenskap oid, wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk. De opnames hebben wel een cyclus van 15 minuten. Strange..... Of we zijn getuige dankzij Tonskidutch van het fenomeen "Het zwarte gat" die tussen de sat en de aarde voorbij kwam.
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 of was het dit? Citaat: Stuurloze VS-spionagesatelliet wordt donderdag neergehaald Citaat: Washington schiet raket naar stuurloze satelliet of toch buitenaards ? ciao Opium Dead Can Dance
cellie Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik denk dat de gebogen lijn op de foto oorspronkelijk een horizontale rechte lijn was en dat nabewerking (om vertekening op te heffen) die lijn tot een boog heeft gemaakt. De transmissie van de foto is halfweg onderbroken. Assumption is the mother of all fuckups
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 op de anitmatie zag je de (pseudo) ronde schaduw van noord naar zuid opdoemen (ook bij europa = grotere beelduitsnede) ciao Opium Dead Can Dance
hulkman Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Nee hoor, Dit is de nieuwe Magic skin (voor enigma2 gebruikers) voor de buienradar-plugin. Met dank aan Milo. (grapje)
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 heb alleszins enkel met mijn pceetje sat24 bekeken daar heeft milo toch echt geen invloed op, hoe graag die dat ook zou willen ciao Opium Dead Can Dance
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Geplaatst: 18 maart 2015 en vrijdag weer een kans om het te zien!!!!!!!!!! in Nederland tussen 09.30 uur en 11.48 uur is een gedeeltelijke Zonsverduistering te zien dit maal wegens de maan Opium Dead Can Dance
waterpas Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 @tonski Een verlaat verjaars geschenk of moest je het gisteren met het noorderlicht als kado doen? Nog vele jaren! In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Geplaatst: 18 maart 2015 dank u, vrijdag kijken met juiste brilleglazen Opium Dead Can Dance
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen