Skytrapper Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik krijg de box niet draadloos verbonden met de router. Hij vindt de router wel, maar als ik wil verbinden na het wachtwoord te hebben ingevuld, geeft hij aan dat dit niet gelukt is. Heeft iemand dit wel werkend en hoe heb je dat dan gedaan? grtz Sky Let's Try To Change Things Better DSX7072/Dream500HD/Azbox/Vu+/Xtrend
liberte Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 De box laten zoeken gegevens invullen (netwerksleutel) en klaar. Je moet wel na elke invoer op ok drukken. Als je klaar bent kun je gelijk een snelheidstest uitvoeren. Blij met mijn AZbox
blaatlaat Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Zorg er wel voor dat in de SSID op je wifi router geen spatie zit. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
dirk1 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 en ook dat de SSid ook niet te lang is. mvg dirk1
Gast pinto Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 ik kirijg ook mijn azbox primium HD ....spannad ....ik wou dm500HD kopen ..maar toch azbox....is dat goede keus?
edje-ken Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: pinto is dat goede keus? stel die vraag in het azbox gedeelte en het antwoord is "ja dat is de beste keus die je kan maken" stel die vraag in het dreambox gedeelte en het antwoord zal zijn "nee verkeerde keuze" Maar even zonder gekheid. ik vind het een goede keus. maar alles heeft zijn voor en nadelen edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen