Puch Geplaatst: 11 juli 2002 Geplaatst: 11 juli 2002 Hallo iedereen, Ik heb al de ganse dag geen signaal op C+ frankrijk en alle kiosque kanalen. Zou dit de overstap zijn naar seca2 of is er een andere probleem. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
gamgra Geplaatst: 11 juli 2002 Geplaatst: 11 juli 2002 Hoi Puch 147 Ik heb zojuist geprobeerd, alles draait normaal op Kiosque, wat je probleem is weet ik niet, het is zeker geen Seca2 probleem. groet gamgra
Puch Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Geplaatst: 12 juli 2002 @gamgra Bedankt voor je reactie Alles is terug in orde. Ik had geen signaal op die kanalen. Gewoon even de reciever op stand-bye gezet en alles is weer in orde. Rare boel Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 12 juli 2002 Geplaatst: 12 juli 2002 Bij mij was dat gisteren ook zo tussen 15u30 en 21 uur was er geen beeld en dit enkel op Kiosque, na 21 uur was alles terug oké....
Puch Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Geplaatst: 12 juli 2002 ik heb pas deze morgen het verstand gehad om hem eens op stand-bye te zetten. Sindsdien is alles weer picobello. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen