seije017 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 ik heb een nieuwe hdd in de pc me windows 7 en schijf in 2én gedeeld. 80gb voor windows maar nu sie ik wel in computerbeheer wel de 2e schijf. maar staat daar als niet-toegewezen. hoe kan ik dit verhelpen.
Sjattuh Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Start - Control Panel - System and Maintenance - Administrative Tools - Computer Management Storage - Disk Management Selecteer de schijf, rechtsklikken en je kan er e.e.a. mee doen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Psychosammie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik zou zeggen dat je moet toewijzen :-) Je zit neem ik aan in schijfbeheer? Klik met rechts op de nog niet toegewezen partitie en maak een volume aan. Daarna formatteren. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
seije017 Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 gelukt !! wist het ook wel. ooit eens eerder gedaan. dank voor de uitleg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen