Ga naar inhoud


Aan de 50+leden van dit forum


highlander53

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast marcellux

Ik ben 53 jaar en post af en toe een vraag hier of plaats een opmerking daar. Voel me jong en in goede gezondheid. Beetje last van mezelf af en toe. Ben pas overgegaan op HD abo van UPC en ben er tevreden mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt en ik ga ook mijn gangetje met klooien aan mijn schotels.In Noorwegen vorig jaar had ik een orkaan>*van 12 op het/mijn eiland Fleinvaer ,en daar ging mijn schotel van 1,2 m de lucht in en weg was die.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 54 en plaats niet zoveel meer, meestal zijn er anderen die het beter weten..... whistle

Af en toe vraag ik nog wel eens wat.

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Highlander en Pedro en :

"Welcome to the Club"

 

Het mooie van 50plusser zijn is het feit dat je niet bij hoeft te houden wat je leeftijd is.

Als ze het mij vragen, weet ik het niet en geef ze altijd mijn geboortejaar (1958) en zeg dat ze het zelf maar uit moeten rekenen.

Wel bij de tijd blijven en genieten van al het mooist wat straks (in de lente) :D weer over straat loopt.

 

En vooral blijven lachen .....

 

 

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Highlander53 gefeliciteerd met je verjaardag en als 60 jarige kan ik je maar één ding zeggen:

 

Oude kaas is het lekkerst :D :D

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soixante-neuf maar blijkbaar niet de oudste ;-)

 

Henk (Nederbelg in de Ardennes)

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: uniden
Origineel bericht van: Murdock
Blijkbaar ben je vandaag 50 geworden... :D

Gefeliciteerd!

zou die nu ook een ouwdelullenkaart(lees kortingskaart) gekregen hebben?

Die bestaan niet meer, daar is de identiteitskaart voor in de plaats gekomen. Daar staat je leeftijd op, en je krijgt dan bij sommige vervoerders boven de 65+ korting. laugh


moet je nagaan ben midden 30 als ik het mag redden 55+ dan zal ut vast met een geïmplanteerde chip gaan voor identificatie sick

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een geimplanteerde chip nu wel zo nodig als het ook met een irisscan mogelijk is ?

 

50 ? Ik heb gelukkig nog een aantal jaartjes te gaan eer ik Abraham ben. Ik moet maar zuinig met mijn tijd omspringen want inderdaad de jaren vliegen nu ook al voorbij en hoe ouder des te sneller lijken ze voorbij te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
inderdaad de jaren vliegen nu ook al voorbij en hoe ouder des te sneller lijken ze voorbij te gaan.


Relatief is dat ook zo.

Als je 5 bent, en er komt 1 jaar bij dan heb je 20% aan je leven toegevoegd.
Als je 50 bent en er komt 1 jaar bij dan heb je slechts 2 % aan je leven kunnen toevoegen. Ga maar na wat naar jouw gevoel langer duurt....

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...