Ga naar inhoud


Aan de 50+leden van dit forum


highlander53

Aanbevolen berichten

ik hem een mailtje gestuurd ,dus wacht ik maar op zijn antwoord.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Uffelte, Verjaardag: februari 27 1925

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel ook mee in het 50+ team en meteen ook een vraag : waarom worden wij zo schandelijk over het hoofd gezien door de tv-makers : voor iedere ouderdomsklasse ie er wel één of meer zenders : van peuters over kleuters, kids, tieners ...tot ca. 45 jaar en dan stopt het . Alleen bepaalde cultuurzenders zijn blijkbaar nog voor ons de moeite waard . En toch : wie kijkt relatief veel omdat ze er de tijd voor hebben , wie heeft zijn grootste kosten achter de rug en kan wat extra uitgeven ... toch de 50+ of niet ? Wij zijn blijkbaar niet interssant : noch voor de werkvloer noch voor adverteerdes / tv-makers . Ik laat het niet aan mijn hart komen , maar iemand een uitleg ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
maar iemand een uitleg?

Bij Voetbal International kwam onlangs, toen John de Mol te gast was, die vraag ook aan bod.
Volgens de Mol zijn mensen boven de 50 volgens de adverteerders niet meer interessant omdat ze honk- en merkenvast zijn.
Reclame lijkt op die doelgroep dus niet voldoende invloed uit te oefenen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is nog een 50+er ik post niet zo veel meer hier, soms als ik een goeie dag heb, wil ik nog wel eens lezen en dan antwoorden.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

... binnen enkele weekjes de 'gezegende' leeftijd van 69 !...

We wachten af en zijn zeer benieuwd.

 

Gebruik al jaren een dbox2 en ben daar uiterst tevreden van; kan zowat alles wat een dure DB kan, maar ik heb een betere video, en zeer veel ondersteuning via duitstalige boards...

Ben nu wel al een tijdje aan het uitkijken naar een afgewerkte en betaalbare HD ontvanger waar ik full kan mee sharen (cccam)... echter nog niet te veel keus... dus nog effen afwachten!

 

Groetjes en suk6 aan alle leden!

 

wink

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...