Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wie kan mij in de omgeving Stadskanaal en/of Ter Apel helpen met het invoeren van de software underworld 192. Ik bezit een cam diabolo light, die sinds de aankoop nog steeds in virgin state is. Met mijn nieuw gekochte cas2+ is het niet mogelijk software in te voeren of de cam zelfs te formatteren. Ik krijg steeds een error melding, die verband houdt met de usb aansluitingen op mijn pc. Ik heb elders op een andere pc met dezelfde cas2+ ook een poging gewaagd, maar kreeg weer dezelfde error melding.Volgens mij ligt de fout daarom bij de cas2+, want ook mijn Xcam geeft bij updaten dezelfde fout melding.

Geplaatst:

Heb eigenlijk het zelfde probleem. Heb een Cas 2 en een Cas 3, altijd goed gewerkt. Maar kan mijn Diablo light 2.3 en alle 3 mijn Diablo wireless niet meer programmeren, geeft aan error en cam not detected. Maar kan mijn Dragoncam,titaniumkaart,etc wel programmeren. Rara,hoe kan dit. Als je ook wat weet hoor ik het wel,of iemand anders hier die hier een oplossing voor weet.

Geplaatst:

Ik had eigenlijk hetzelfde probleem onder Vista. Met XP Home geen enkel probleem, van de week nog een Diablo Wifi voorzien van UW 1.91.

Geplaatst:

Same here als bij Ron. Vista lukt niet, XP wel. Heb Windows 7 nog niet geprobeerd omdat het de laatste tijd toch een beetje donker is op de Diablo 2.2

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Maar ik heb nog steeds XP prof. en ben dus niet verandert naar andere software. heb natuurlijk ook alle usb poorten geprobeerd maar niets helpt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen