Fatfreddy Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik het gemakkelijkst een audiospoor van een DVD kan rippen. Ik wil deze rip dan vervolgens muxen met een mkv bestand. Gr. Fatfreddy
winwiz Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 en als je audio rip dvd intypt in Google? volgens mij krijg je veel hits Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Fatfreddy Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 Heb ik al gedaan Winwiz. Waar het mij om gaat is een simpel prog te gebruiken zonder eerst van alles uit te moeten gaan proberen. Ervaringen van andere gebruikers en met welk programma daar ben ik benieuwd naar.
SoSa Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 SmartRipper kan dat. Als je met google zoekt op "rip audio track with smartripper" dan vindt je ook een handleiding.
Fatfreddy Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Geweldig Sosa, hier kan ik wat mee. Gr. Fatfreddy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen