groeselt Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Kan het zijn dat het etalagekanaal (deze maand carchannel) na 19.00 niet meer uitzend, ik heb hem daarna niet meer
DeBeek Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Dat klopt en dat is al zo sinds het etalage kanaal bestaat.
groeselt Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 oke, wist ik niet, kijk er niet vaak heen. alleen deze maand carchannel is leuk, jammer
wiebren Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb gehoord dat carchannel de MOTOGP gaat uitzenden, evenals andere grote auto en motorsport, waar kan ik hen vinden? Zitten zij achter de decoder?
Spike_b Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: wiebren Ik heb gehoord dat carchannel de MOTOGP gaat uitzenden, evenals andere grote auto en motorsport, waar kan ik hen vinden? Zitten zij achter de decoder? Komende maand vanaf 1 maart is CarChannel overdag te zien bij CanalDigitaal op het etalagekanaal VU+ Duo2
joker55 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Tsja, de grotere evenementen in de USA zijn allemaal in de middag lokale tijd.....plus 7-8 uur tijdsverschil, is dus hier na 19 uur. En dan is de zender er niet meer. dus veel heb je er niet aan, HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Elwin Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 CarChannel heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Geef mij Comedy Central Family maar terug!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen