Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

pfffffft jullie kunnen nogal allemaal klagen zenne.

Als het beeld wegvalt voor een uur slagen jullie allemaal in bitch / paniek mode.

Ga toch eens een spelletje spelen ofzo dan heh met de familie of lees een goed boek.

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

was een joke hoor en een goedemorgen !! bij deze.

ps bij mij werkt TV Vlaanderen perfect

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Geplaatst:

Wat een arrogantie weer van TVV.

Nergens een mededeling wat het probleem was. We moeten het er maar bijnemen.

Mijn opzegbrief ligt klaar, genoeg is genoeg...

Geplaatst:

Bye...

Er zal maandag wel meer info beschikbaar komen waarom het signaal plots wegviel. Bij Telenet en Belgacom gebeurt het ook wel eens dat de kabel knapt en je geen tv meer hebt. Er wordt daar ook niet over gecommuniceerd. (Typisch Belgisch?). Zolang ze niet overdrijven wink

Denk niet meteen dat het een probleem met de aanvoer was, maar eerder een probleem met de apparatuur om het beeld op te stralen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: stefke

Nou maar afwachten waar je hierna terecht komt.. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Wat een arrogantie weer van TVV.

Nergens een mededeling wat het probleem was. We moeten het er maar bijnemen.

Dada veel plezier bij telenet of belgacom.
Geplaatst:

ik kijk gewoon wel via dvb-t...

Maar effe serieus, dat de uitval gebeurd is één ding, het minste wat ze even kunnen doen is berichtje op hun site zetten.

Geplaatst:

Maar effe serieus, dat de uitval gebeurd is één ding, het minste wat ze even kunnen doen is berichtje op hun site zetten.

Dus jij gaat er van uit dat (moest het weer het scarlet data center zijn) de technieker die de boel terug opstart ook de web master is en na de panne te herstellen achter zijn pc kruipt om een lijntje op de web site te zetten.
Het kan even goed zijn dat TVV nog van niets weet. Het was weekend die mensen hebben ook recht op vrijheid na hun werk!

Ik beweer niet dat het weer het data center was! Voor dat de gieren weer op mijn vel zitten.

Het belangrijkste is dat er terug beeld is!

Denkt jij dat dit met DVB-T niet kan gebuiren?

mvg
Geplaatst:

Denk je dat telenet het ook op zijn website heeft gezet dat er sommige kanalen zwart waren op hetzelfde moment als dat tv vlaanderen eruit lag ??

NEEN dus. En het was daar even zwart als bij tv vlaanderen hoor op sommige kanalen.

Dus steek niet altijd de fout bij tv vlaanderen en ga maar rap naar uwe dvb-t .
Dan kom je dus ook uit bij telenet binnenkort want die hebben al een overeenkomst daarover.
Veel plezier dus bij Telenet zoals ik eerder al zei.
Geplaatst:

Er kan altijd een technisch probleem voorkomen, bij eender welke provider, en het is niet altijd de provider's schuld van de panne.

Ik woon al sinds meer dan een jaar in het buitenland en dan pas weet je de komst van TVV te apprecieren en neem je er de pannes met plezier bij, zolang ik maar mijn belgische zenders kan bekijken. Ook mogen we niet uit het oog verliezen dat TVV het goedkoopste is van alle providers (Telenet, Belgacom, etc.) EN hebben wij de grootste keus aan kanalen (draaibaar systeem) én durf ik wedden het beste beeld.

Waarom dan nog klagen als er een panne is ??? LEVE TVV !!!!!! Het beste wat me overkomen is sinds ik in het buitenland woon.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Zonder te willen discussiëren of TVVlaanderen nu al dan niet de beste is, het grootste aantal kanalen aanbiedt enz...., kan ik alléén maar vaststellen dat zoiets geen goede reclame is voor het product, zeker omdat het niet de eerste keer is en te meer daar het niet in het holst van de nacht is of om 6u30 in de morgen maar in volle prime-time

Iemand die geen kaas gegeten heeft van de technische kant van het verhaal en gewoon probleemloos televisie wil kijken (wat volgens mij het grootste deel van de abonnees uitmaakt), kent dit forum niet en denkt dat er iets mis is met zijn installatie en vindt geen uitleg op de website.

De totale uitval van een transponder met de meest bekeken zenders, zou toch aanleiding mogen zijn tot het opstarten van een noodprocedure van 1) snel herstel en 2) informatie naar de abonnee, door een korte melding op de website dat aan het probleem gewerkt wordt en de abonnee niets hoeft te doen. De website die tijdens zo'n storing onbereikbaar wordt, toont aan dat de mensen aldaar naar informatie op zoek gaan.

Dat lijken mij toch niet onmogelijke vragen te zijn, zelfs al is het weekeinde.

Greets

Geplaatst:

het was opgelost binnen het uur......dat vind ik toch redelijk snel hoor voor in het weekend te zijn.

Vanwaar moet diene mens mss komen om het op te lossen smile

Geplaatst:

Toen ik in belgie nog woonde had ik kabel-tv van Haviland (Havi-TV) :

1. De zenders lagen er KONSTANT uit

2. Het duurde lang vooraleer het opgelost was

3. De kwaliteit was enorm slecht

4. De service was enorm slecht

5. Het abonnement was erg duur

6. Weinig kanalen

Wat klagen wij hier dan, nu dat we eindelijk satelliet-tv hebben, zodat iedereen, waar ook in Europa, belgische TV kan kijken, in een uitzonderlijke kwaliteit.

NOGMAALS : leve TVV

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Dat je enthousiast bent omdat je nu ook in buitenland via TVVlaanderen naar de Vlaamse zenders kan kijken, kan ik best begrijpen, hoewel het ingaat tegen de algemene voorwaarden van TVVlaanderen die je niet toelaten de kaart in het buitenland te gebruiken, maar goed.

Maar dat neemt niet weg dat TVVlaanderen voor kijkers in Vlaanderen in een heftige concurrentiestrijd gewikkeld is met Telenet en Belgacom, die over zoveel keer middelen beschikken.

Als TVVlaanderen rendabel wil zijn/worden, dan gaat het er niet om om reeds via de satelliet kijkende klanten te winnen, want daarvan overtuig je zo wie zo het grootste deel, maar ligt de uitdaging in het bekomen dat een kabelklant of een klant van Belgacom naar een schotelinstallatie overstapt.

De grote massa stelt alléén maar vast dat op vrijdagavond om 21h00 zij geen beeld heeft op de meest bekeken zenders en gaat op zoek naar info, maar kan er niets over vinden op de website van zijn aanbieder.

Zo'n toestanden dragen niet bij aan je reputatie als aanbieder en zijn op middellange termijn nefast op een markt met veel concurrentie. (zeker als het dan nog niet de eerste keer is)

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen