Ga naar inhoud


[VU+ DUO] Mijn VU box heeft last van een ochtendhumeur


boaz

Aanbevolen berichten

Mijn VU+box bevalt tot nu toe uitstekend, zelfs de problemen die de dreambox af en toe had met schakelen naar 23,2 is geheel over.

Enige probleem is dat de box kennelijk een ochtendhumeur heeft. Ga ik naar stand by dan wordt de box normaal wakker en actief als ik daar om vraag, zolang het dezelfde dag is. Na een nachtje slapen is het echter een ander verhaal, de box lijkt een soort van boot te doen, geeft vaak stilstaand, uitgegrijst beeld, op de display staat een wisselde "vloek" wel altijd eindigend op USB maar wordt nooit volledig actief, wel beeld en geluid maar bijv. niet reageren op de AB of andere problemen. Reboot is nodig, soms zelfs via de aan/uit.

's Nachts laat ik de EPG update draaien en de box heeft achterin een USB stick voor o.a. de Picons.

 

Nog iemand die deze problemen heeft met OpenPli?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thomas2000,

de usb die je voor flashen gebruikt moet volgens officiele instructies ook daadwerkelijk verwijderd worden

als je die gebruikt nadien om picons op te plaatsen, moet ie daadwerkelijk eerst leeg gemaakt zijn

 

maar betreffende een nachtelijke boot en/of crash zou je even moeten kijken naar de uptime van de bm750

 

ciao

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De USB voor flashen is een andere en die werd aan de voorkant gebruikt.

De huidige stick zit achterin en bij standby en overdag weer aan is er geen probleem.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ondanks de rode tekst er toch helemaal overheen gelezen.

Maar zojuist startte de box goed op, alleen wel traag en vrijwel vanaf 0 (leek wel een gewone boot vanuit uitstand), maar de schakelaar achterop was niet nodig.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...