jann Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 zijn er meer mensen die ook al plus minus 3 weken last hebben met downloaden van nieuwsgroepen storingen en niet berijkbaar de nieuws server
Gast satdevil Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ja kpn heeft storingen in newsgroepen,hier gaat ene keer beter dan de andere keer. kpn is er meebezig
Gast wanderer Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 name: Freebin Address: 198.186.190.224 Connections: 2 Port: 563 SSL geen wachtwoord nodig Retesnel voor een gratis server, duurt even voor er contact is....doe er je voordeel mee freebin is natuurlijk gratis met alle negatieve gevolgen van dien dwz in het weekend veel gebruikt en daardoor langzaam
Harley Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Ligt het bij de rest ook al 2 dagen plat? Heb nu een hogere snelheid bij KPN in vergelijk met XS4all, maar de verbinding nieuwsgroepen zijn ruk. VU+ Duo2 - PrismCube
sathopper Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: Harley Ligt het bij de rest ook al 2 dagen plat? Heb nu een hogere snelheid bij KPN in vergelijk met XS4all, maar de verbinding nieuwsgroepen zijn ruk. Hier ook al een paar dagen slecht. Laat ik newsleecher of mijn Synology echter op connect staan dan begint hij na ca. 15 minuten weer prima te lopen.
Harley Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Hier niet >> Your host connection limt reached << geeft ie aan. Nog nooit gezien. VU+ Duo2 - PrismCube
sathopper Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: Harley Hier niet >> Your host connection limt reached << geeft ie aan. Nog nooit gezien. zou verklaren waarom het een tijdje duurt voor dat hij gaat downloaden. Ik denk dat KPN te weinig capaciteit heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen