yamani Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Hoi, Ik ben benieuwd wie deze lnb al heeft staan of ergens geinstalleerd heeft.En is deze Lnb echt zo goed of zijn het fabeltjes? Grt, Yamani I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA Martin Receiver King. Dreambox 8000HD- Se -openPLi -Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2 -Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
Snuffer Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Deze is echt zo goed dit zijn GEEN fabels. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Boerenjong Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Zou best kunnen. Wie heeeft cijfertjes hierover qua ontvangst Gerrit
Snuffer Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Kijk eens in het blad Tele Satellite daar staat een uitgebreide test van deze LNB. Laatste of voorlaatste nr van 2009 TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Boerenjong Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ja dank je heb het gevonden FF googlen, maar de prijs vna zo'n LNB liegt er niet om Gerrit
satencom Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 een ding is mij nog niet helemaal duidelijk als je nu 8 optische lnb,s hebt dan heb je ook 8 voeding,s in het stopcontact of is daar ook een op oplossing voor Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
vGnp Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Je kunt toch gewoon coaxkabels met T-connectoren voor de voeding doorlussen? Mijn voornaamste vraag is hoe de DiSEqC er voor die optische LNBs uitziet? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 volgens mij heeft de lnb zijn eigen voeding nodig parallel zou wel kunnenmet 1 voeding bij elke lnb komt een Converter en daar sluit je de DiSEqC weer op aan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
yamani Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Dus als ik het goed begrijp: -iedereen heeft het alleen maar gelezen ergens. -iedreen is ervan overtuigd dat het goed werkt,zonder daadwerkelijk de lnb aangeraakt te hebben. -iedereen gelooft ook alles wat in de satellietblad staat? Kom op jongens er moet toch iemand zijn die onze hobby hoog in het vaandel heeft staan en zo'n installatie gewoon thuis heeft staan ! I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA Martin Receiver King. Dreambox 8000HD- Se -openPLi -Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2 -Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
hd800 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Wat verwacht je van deze lnb,tuurlijk is deze goed. Maar is bedoeld om lange afstanden te overbruggen,denk aan gso systemen. Voor ons amateurs weinig meerwaarde denk ik,tebzij je zo lange kabel nodig hebt dat de verliezen in deze kabel problemen gaan geven. Ik denk dat afstanden van meer als 100 meter pas noodzakelijk worden om aan dit systeem te denken.
Snuffer Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Yamani Deze LNB is echt goed alleen zoals hier al staat bij lange coax lengtes. Geloof je me als ik zeg dat ik hem in mijn handen heb gehad en het aansluiten van een connector op de kabel toch een klusje is wat meer tijd en geduld nodig heeft als een F-connector. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Ventura Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Wel een mooi systeem een fibre lnb. Er is wel een aantekening te melden over dit systeem. De meeste consumenten hebben geen idee hoe nauwkeurig en schoon gewerkt moet worden met fibre bekabeling. Als men met zijn blote vinger direct aan het witte tipje van fibre kabel aan raakt. Dan heeft het direct gevolgen op het signaal. En om fibre goed te maken heeft men speciale "schoon maak" cassettes. Dat spul is erg duur. Ik spreek uit ervaring.
Gast sattaz Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: Snuffer Kijk eens in het blad Tele Satellite daar staat een uitgebreide test van deze LNB. Laatste of voorlaatste nr van 2009 @Snuffer, In Tele Satellite heb ik gekeken maar daar word je niet veel wijzer van. Er wordt vergeleken met een "standaard 0,3 db lnb". Welk merk/type lnb dat dan is blijft onduidelijk. Waarom heeft Tele Satellite niet gewoon vergeleken met bijvoorbeeld een "normale" 0,3 db Invacom lnb? Dan wisten we iets meer over de ontvangstprestaties. Kun jij (of iemand anders wellicht) een vergelijkende test uitvoeren met een ons wel bekende lnb zoals Inverto Black Ultra, Smart, Invacom, enzovoort? Met vriendelijke groeten sattaz
Snuffer Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 @ sattaz Dat kan alleen niet op korte termijn ik wacht namelijk op de flens uitvoering deze zal speodig bij Rain de verdeler voor Nederland binnen komen en dan kunnen we die test eens doen. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
yamani Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 [ In Tele Satellite heb ik gekeken maar daar word je niet veel wijzer van. Er wordt vergeleken met een "standaard 0,3 db lnb". Welk merk/type lnb dat dan is blijft onduidelijk. Waarom heeft Tele Satellite niet gewoon vergeleken met bijvoorbeeld een "normale" 0,3 db Invacom lnb? Dan wisten we iets meer over de ontvangstprestaties. Kun jij (of iemand anders wellicht) een vergelijkende test uitvoeren met een ons wel bekende lnb zoals Inverto Black Ultra, Smart, Invacom, enzovoort? Met vriendelijke groeten sattaz Dat bedoel ik nou Sattaz,dat ik een indicatie heb vergeleken met de lnb's die we allemaal gebruiken. En dan kan je een vergelijking maken met signaalsterkte van bepaalde transponders op bepaalde satellieten waar we moeite mee hebben. yamani I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA Martin Receiver King. Dreambox 8000HD- Se -openPLi -Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2 -Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen